Gombnyomásra privát szoba lesz az új Rolls-Royce utastere
Akadhatnak olyan titkos megbeszélések, melyekből a sofőrt sem árt teljesen kizárni. És mostantól semmi akadálya ennek.
Akadhatnak olyan titkos megbeszélések, melyekből a sofőrt sem árt teljesen kizárni. És mostantól semmi akadálya ennek.
Kína Csilin tartományában az idén már arcfelismerő rendszert fognak alkalmazni az ittasan vezetők kiszűrésére – közölte csütörtökön a helyi rendőrség.
A beadott szakvélemény szerint V. János testén nem voltak kormánytól eredő sérülések, vagyis a tragédia időpontjában ő nem ült a volán mögött.
Nem indul büntetőeljárás a brit uralkodó férje ellen, aki a múlt hónapban súlyos autóbaleset részese volt.
Egy hajózható csatornába navigált a műholdas helymeghatározó rendszer egy idős német autóvezetőt, aki vakon megbízott gépkocsija navigációs berendezésében.
Kevéssé hihető sztorit adott elő egy brit férfi a felborult autójához kiérkező rendőröknek.
Mindezt vezetés közben.
Ezúttal a motor előmelegítés egy igazán egyedi és nem éppen veszélytelen módjára esett a választás.
A taxis a buszmegállóba parkolt, a buszsofőrnek ez nem tetszett, ezután jött a pofonváltás.
A BKV azt közölte, hogy már 2017-ben elkezdték a toborzó kampányukat a létszámhiány miatt, ennek köszönhetően pedig több száz új sofőr csatlakozott hozzájuk.
Romániában hamarosan az eddigieknél szigorúbb szankciókkal büntethetik a volán mögött mobilozókat. És biciklizés közben sem lesz ajánlott mobilozni.
Az ATV-nek szakszervezeti vezetők azt mondták, a létszámhiány miatt szinte napról napra változik a buszsofőrök beosztása, akik ezért kimerültek, és sokan el is hagyják a pályát.
A gyanúsított szabadlábon védekezik.
Ő volt az, aki vezetésre alkalmasnak ítélte a korábban súlyos alvászavarral küzdő sofőrt.
A svéd márka új fejlesztése elsősorban biztonsági és kényelmi funkciókat szolgál.
Csütörtök hajnalban olyan karambolt rögzített a szlovákiai D1-es autópálya egyik biztonsági kamerája, amit többször meg kell nézni, hogy elhiggyük.
Nem kis teljesítmény egy ilyen hatalmas járművel egy ilyen szűk fordulót végül is karcolás nélkül teljesíteni.
A férfi helyett ismét olasz ügyvédje beszélt.
Az ügyészség szerint M. Richárd túllépte a sebességhatárt, a Citroën sofőrje pedig szabálytalanul kanyarodott, így mindkettőjüknek halálos közúti baleset gondatlan okozása miatt kell felelnie.
Maga az alapötlet is igen abszurd, arról nem is beszélve, hogy a sofőr semmilyen védőfelszerelést sem viselt.