1196 lóerős lett a négyajtós Mercedes-AMG GT
Az újdonság még a Brabus verziójánál is jelentősen erősebb és gyorsabb.
Az újdonság még a Brabus verziójánál is jelentősen erősebb és gyorsabb.
Június közepén a főváros szívében lesznek megtekinthetők a színes nemzetközi mezőny méregdrága sportautói.
A sportkombival adott esetben akár bőven 300 km/h feletti tempót is el lehet érni.
Az igen limitált mennyiségben gyártott olasz szupersportkocsi ezen példányával eddig alig több mint 17 ezer kilométert tettek csak meg.
McLaren elektromos hajtás, egekig pörgő V10-es motor, futurisztikus hidrogénkaniszter a híres magyar versenylóról elnevezett sportkocsiban, melynek Kincsemhez hasonlóan Goodwood hozhatja el a világhírnevet. A sokat ígérő cég nyíregyházi származású, Svájcban élő vezetőjével beszélgettünk.
Keresd a különbséget játékhoz is jó feladvány lenne.
Ez a 62 esztendős olasz sportkocsi a vártnál alacsolyabb áron cserélt gazdát, de persze így sem nevezhető éppen olcsónak.
A spanyol mostanság megint olyan formában versenyez, mint a legszebb éveiben, mindez hozhat némi extraprofitot az egyébként is különlegességnek számító autója eladásánál.
Nem, ez itt most kivételesen nem egy újabb hibrid Toyota. Hanem egy rendes kis sportkocsi, pörgös boxerrel, remek kézi váltóval, hátsókerék-hajtással és üdítően alacsony tömeggel. Vallatáson a GR86.
Kevés jobb befektetés létezik mostanság a hírességek egykori szupersportkocsijainál. Vázoljuk, hogy miért.
A Mercedes-AMG GT 63 S E Performance-ból ennél többet valószínűleg már nem nagyon lehet kifacsarni.
Megérkezett a Mercedes-AMG közel 700 lóerős biturbó motorjára épülő új Aston Martin DB12.
Carrera GT, új 935, 911 GT1 és GT2 RS Clubsport 25, 911 R és Dakar, hogy csak néhányat említsünk a Porsche által a jubileumi rendezvényen felvonultatott régebbi és aktuális nagyágyúkból.
Testközelből ismerkedtünk meg a bajor gyártó valaha készült legerősebb sorozatgyártású soros 6 hengeres modelljével, és a régi 3.0 CSL bivalyerős versenyváltozatát is lencsevégre kaptuk.
A bajor gyártó a Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2023 nyitónapján tárta a nagyközönség elé szemrevaló kétajtós újdonságát.
Felfrissített infotainment rendszerrel és új színekkel támad a japán gyártó hibrid hajtással is elérhető látványos sportkupéja.
A legerősebbnek nem nyitható a teteje, de cserébe 650 lovas, a közepesen potens félig tudja ledobni a tetejét, a leggyengébb pedig a teljesen nyitott tetőt egekig forgatható szívómotorral kombinálja. Két 911-est és egy 718 Spydert fogtunk vallatóra.
A korábbi tulajdonosát alaposan lekörözte a maranellói autógyártó.
Mutatjuk, hogy szakavatott kezekben milyen szépen muzsikál a legizgalmasabb 911-es.