Hússzoros áron kínálnak eladásra egy még le sem gyártott új Ferrarit
Ha valaki nem tartozik a Ferrari belső vásárlói körébe és gyorsan szeretne egy SF90 Stradalét, annak nagyon-nagyon mélyen a zsebébe kell nyúlnia.
Ha valaki nem tartozik a Ferrari belső vásárlói körébe és gyorsan szeretne egy SF90 Stradalét, annak nagyon-nagyon mélyen a zsebébe kell nyúlnia.
A V12-es benzinmotorra épülő hibrid hajtásláncú autó sok mindennek nevezhető, csak olcsónak nem.
Stílusosan sportos olasz alternatíva azoknak, akik már ráuntak az Audi A6, 5-ös BMW, Mercedes E-osztály szentháromságra. És nem feltétlenül a legjobbra vágynak, hanem inkább valami izgalmasra.
Ezt az autót egyértelműen nem használati tárgyként, hanem befektetésként vásárolták meg.
A Koenigsegg Jeskónak nemcsak a hajtáslánca és a menetdinamikája, hanem a műszerfala is igen különleges.
A Mercedes-AMG One sokat késett, de a tehetős vásárlók számára vélhetően megérte a várakozás.
A 20-as ezúttal mérföld/órában értendő, de még így sem egy száguldozós útszakaszról van szó.
A fejlesztők találtak még 100 extra lóerőt a hátsókerék-hajtású típus motorjában.
A német gyártó kanyarról kanyarra megmutatja az új sportszedán Nordschleifén előadott produkcióját.
A limitált szériás Vantage és DBS Superleggera első példányait a jövő év elején vehetik át a megrendelők.
Az új sportautó tulajdonosai képzeletben egy kicsit magukra ölthetik Ken Miles versenyzői overálját.
Az 1500 lóerős hiperautó egy előzési manőver közben karambolozott a 911-es sportkocsival.
Egyenesen Münchenből nyert megerősítést, hogy a bajor gyártó egy új szupersportos családi autót készül piacra dobni.
Az új típus minden korábbinál izgalmasabb formában kombinálhatja egymással a vezetési élményt és a praktikumot.
Az új modellek gyorsulása csak messze 300 km/h felett ér véget.
Egy darabka ralitörténelem ez a hófehér közúti versenyautó, mely egyenesen a 90-es évek közepére repít vissza bennünket.
A tavaly tavasszal leleplezett SF90 Stradale első példányait várhatóan csak az év végén vehetik át a megrendelők.
A 4-es kupé BMW legsportosabb változata 4 másodpercnél kevesebb idő alatt lő majd ki 0-ról 100-ra.
Itt a megoldás azoknak, akik esetleg túl gyengének találják az alaptípus V8-as biturbó motorját.
A Gordon Murray Automotive T.50 nagyon könnyű és élmény vezetni.