Szinte Matchbox: teszten a Mazda MX-5 RF Takumi
Nagyon kicsi, elképesztően könnyű, igazi adrenalinbomba a vezetése, alig fogyaszt és még a teteje is lenyitható. Az MX-5 ezúttal sem a megérkezésről, hanem sokkal inkább az odafele vezető útról szól.
Nagyon kicsi, elképesztően könnyű, igazi adrenalinbomba a vezetése, alig fogyaszt és még a teteje is lenyitható. Az MX-5 ezúttal sem a megérkezésről, hanem sokkal inkább az odafele vezető útról szól.
A négykarikás német szupersportkocsiból ez az egyetlen ilyen kivitelű példány létezik.
A bukósisakban vezethető roadster kevesebb mint 3 másodperc alatt katapultál álló helyzetből 100-as tempóra.
Az újdonság jelentősen erősebb a normál GTI-nél, de változatlanul csak az első kerekei hajtottak.
Ilyen az, amikor a praktikum és a sportosság kéz a kézben együtt jár.
Az átalakítás során nemcsak a forma változott, hanem a hibrid hajtáslánc is erősebb lett.
A praktikus kivitelű sportkocsi mozgatásáról egy 540 lóerős V12-es motor gondoskodik.
A több mint 20 éve gyártott sportkocsit a jelenlegi formájában már nem gyártják sokáig, de addig várható egy-egy látványosabb sorozat belőle.
Ezt a szuper erős V12-es motorral szerelt roadstert a menetszél miatt bukósisakban érdemes vezetni.
A sportkupé nyomatéka nem sokkal marad el az 1000 Nm-től.
A legendás F40 tulajdonképpen tucatmodell ehhez a sokkal kisebb mennyiségben gyártott 288 GTO-hoz képest.
Erős szívó V8-as motor, zabolázatlan hátsókerék-hajtás, remek kézi váltó. Minden adott a hamisítatlan amerikai izomautózáshoz, ráadásul a kapott élményhez mérten akár még olcsónak is nevezhető az új Mustang.
Egy nagy becsben tartott gyűjtő számára alkották meg.
A brit gyártó nem tartotta magát a korábbi ígéretéhez, de emiatt most senki sem lehet szomorú.
Megújult az AMG egyik leglátványosabb autója a GT. Nem csak erősebb lett, de egyből érkezett egy speciális kiadása is.
A 620 lóerős újdonságból alig néhány tucat példány készül.
Talán nem járunk messze az igazságtól, ha azt állítjuk, hogy a kifutó modell frontrésze kevésbé megosztó.
A Gordon Murray T.50s olyan hatalmas leszorítóerőt produkál, hogy az még egy alagút plafonjához is oda tudná szippantani.
Az egyedi karosszéria hátsó traktusa a II. világháború előtti korszakba repít vissza bennünket.
Kiviteltől függően 480-510 lóerősek lesznek az újdonságok.