Megérkeztek a szivárványos Mercedes-AMG biztonsági autók a Hungaroringre
Az Ausztriából érkezett kamionból már kipakolták az idén egyedi matricázást kapott sportkocsikat.
Az Ausztriából érkezett kamionból már kipakolták az idén egyedi matricázást kapott sportkocsikat.
Már itthon is rendelhető a gyönyörű vonalvezetésű és hatalmas hűtőrácsú új kupé.
Hatalmas hátsó szárnnyal és bőven 700 lóerő feletti teljesítménnyel érkezett meg a legújabb csillagos sportkocsi.
Ezt a négykarikás kupét az elmúlt évtizedekben évente átlagosan alig több mint 100 kilométert használták.
A 800 lóerőnél erősebb Sian Roadsterből kevesebb mint 20 példány fog készülni.
A tehetős új tulajdonosnak közel 1 millió euróba kerül majd az 90-es évek elejére történő visszarepülés.
A BMW 20 500 darabot készített a hibrid sportautóból, amelynek utolsó szériája igazán egyedi darabokból áll.
Az 1 500 lóerős hiperautót az elmúlt 3 évben szinte alig használták.
A Frank Farian által új autóként megvásárolt 41 esztendős M1-es BMW vörös színben pompázik.
Az olasz sportkocsigyártó megmutatja, hogy egy szívómotor is lehet elképesztően erős.
A brit gyártó izgalmas színekben és gazdag felszereltséggel dobja piacra komoly múltra visszatekintő modelljét.
A bajor gyártó munkatársai ezúttal nagyon óvatosan nyúltak hozzá a sportautó külsejéhez és belsejéhez.
Itt a megoldás azoknak, akik a 639 lóerős alapteljesítményt túl kevésnek találják.
A típus megkapta a legújabb és legnagyobb tudású MBUX infotainment rendszert.
A vesék nagyobbak, a technika pedig frissebb lett, de a biturbó V8-as nem lett erősebb.
Most végre arra is fény derült, hogy hogyan fest a megosztó elejű sportkupé rendszámtábla nélkül.
Az olasz Ferrari F40 német riválisának egy alig használt példánya tűnt fel a színen.
Igen, méregdrága kocsik egymás hátán.
A különleges olasz sportkocsiért több mint 800 millió forintnyi dollárt fizetett új tulajdonosa.
A csökkentett hasmagasságú olasz sportkocsi erősebb és gyorsabb lett.