Elképesztő 16 hengeres új időgéppel rukkolt elő az Audi
Az idő kerekét 9 évtizeddel visszatekerő retró újdonságban ugyanúgy három személy foglalhat helyet, mint a McLaren F1-ben.
Az idő kerekét 9 évtizeddel visszatekerő retró újdonságban ugyanúgy három személy foglalhat helyet, mint a McLaren F1-ben.
Messze nem olcsó a közel négyezer alkatrészből összeszerelhető McLaren P1, de a részletes kidolgozottsága egész biztosan leveszi a lábukról az autórajongókat.
A német gyártó a jövőben egyre jobban a villanymotorokra kíván fókuszálni.
Az amerikai sportkocsi tekintélyes benzines erőforrása kompresszor és turbó nélkül sem szenved erőhiányban.
Ilyen az, amikor a relatíve kis kapacitású akkumulátort nagy teljesítmény mellett lehet tölteni.
A néhány tucatos mennyiségben gyártandó hátsókerék-hajtású Aston Martin Valiant egyetlen dologra fókuszál: a vezetési élményre.
Szinte hihetetlen, de a Hyundai sportrészlege készített egy olyan elektromos autót, amely a szíve szerint igazából benzines szeretne lenni. Zárt pályán nyomtuk ki a gázfröccsel hergelhető Hyundai Ioniq 5 N szemét.
Érkezőben a vadonatúj Porsche 911 GT2 RS, melyben vadonatúj hibrid hajtáslánc található.
A vadonatúj Mercedes-AMG GT 63-nak mindenki utána fordul, egyrészt a stílusosan gyönyörű kupé formaterv, másrészt a villany nélkül teljesen őszintén bivalyerős V8 ordibátor karaktere miatt. Meghajtottuk az 585 lovas GT 63 fenevadat.
A hibrid hajtásláncú megújult Porsche 911 GTS erősebb, gyorsabb, nehezebb és drágább az elődjénél.
A japán gyártó sportrészlegének vezetője szerint a belsőégésű motorok nem rosszak.
Megkezdődött a 4 hengeres motorral szerelt hátsókerék-hajtású Mercedes-AMG GT 43 hazai forgalmazása.
A negyedik generációs Continental GT vadonatúj plugin hibrid hajtásláncot vonultat fel.
A 90-es évek elején készült japán sportkocsi eddig kevesebb mint 10 ezer kilométert hagyott maga mögött.
A nem a fogyasztáscsökkentésre, hanem sokkal inkább a teljesítménynövelésre optimalizált hibrid hajtáslánc több másodpercnyi előnyt jelent a Nordschleifén.
Ami régen egy GTI, Focus ST, netán egy Type-R volt, azt, úgy fest, a villanykorszakban máshol kell keresni.
A 700 lóerős teljesítményét kizárólag a hátsó kerekekre rászabadító igen ritka Porsche ára meghaladja a 150 millió forintot.
A Bugatti Chiron hamarosan érkező utódjának hatalmas benzinmotorja egyetlen turbót sem vonultat fel.
A kékvérű brit luxusmárka a környezettudatosság jegyében W12-ről V8-ra vált.
A közel 3,5 évtizedes múltra visszatekintő olasz szupersportkocsi ordító biturbó V8-asa garantáltan libabőrt okoz.