Magyarországon a legerősebb tisztán benzines V8-as új Mercedes
A Mercedes-AMG GT 63 Pro a 204 lóerővel erősebb plugin hibrid csúcsmodellnél is drágább.
A Mercedes-AMG GT 63 Pro a 204 lóerővel erősebb plugin hibrid csúcsmodellnél is drágább.
Régi nagy kedvenc sokaknál a V8-as motorú gumifüstölő.
A középmotoros amerikai sportkocsi alaphangon mintegy 43 millió forintba kerül az öreg kontinensen.
Az óceánkék metálfényezésű 993-as sorozatú Porsche 911 Turbo igen komoly eszmei és anyagi értéket képvisel.
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg kicsit vérszegénynek találják a Toyota GR Suprát.
A Bugatti Chiron első lámpáinak alaposan megkérik az árát.
Ez a retró külsejű és modern technikájú új Porsche nem sokkal olcsóbb az eredeti 959-es modellnél.
Vázoljuk, hogy milyen autó a gyakorlatban a hetedik generációs Ford Mustang, mely 2024-ben sem szakít a régi bevált recepttel: karakteres V8-as erőforrásának hibridizációtól mentes őszinte ereje csak és kizárólag a hátsó gumikat gyilkolja.
Az őszinte benzines hajtásláncú 12 hengeres szupersportkocsiból kevesebb, mint 20 példány készül, és közel félmilliárd forintot kérnek érte.
A limitált szériás vadonatúj Porsche 911 Turbo 50 Yearsből stílusosan a típus születési évével megegyező mennyiség készül.
Ki mondta, hogy az autógumiknak csak a mintázatát és a keverékét lehet fejleszteni?
Hiába rendőrségi autó és hiába Porsche, ettől a patinásan barátságos kabriótól ma már senkinek sem kell tartania.
Az idő kerekét 9 évtizeddel visszatekerő retró újdonságban ugyanúgy három személy foglalhat helyet, mint a McLaren F1-ben.
Messze nem olcsó a közel négyezer alkatrészből összeszerelhető McLaren P1, de a részletes kidolgozottsága egész biztosan leveszi a lábukról az autórajongókat.
A német gyártó a jövőben egyre jobban a villanymotorokra kíván fókuszálni.
Az amerikai sportkocsi tekintélyes benzines erőforrása kompresszor és turbó nélkül sem szenved erőhiányban.
A néhány tucatos mennyiségben gyártandó hátsókerék-hajtású Aston Martin Valiant egyetlen dologra fókuszál: a vezetési élményre.
Szinte hihetetlen, de a Hyundai sportrészlege készített egy olyan elektromos autót, amely a szíve szerint igazából benzines szeretne lenni. Zárt pályán nyomtuk ki a gázfröccsel hergelhető Hyundai Ioniq 5 N szemét.