Eladó Juan Manuel Fangio egykori Mercedese 300 SL sportkocsija
A legendás F1 világbajnok több 10 ezer kilométeren át hajtotta egykoron ezt a roadstert.
A legendás F1 világbajnok több 10 ezer kilométeren át hajtotta egykoron ezt a roadstert.
Érkezőben a japán gyártó vérfrissítésen átesett kompakt modellje.
Alig 550 kilogramm a tömege, 1,1 literes motorja pedig egészen 8500-ig elforgatható.
A külső megjelenése és az utastere nem változott, ellenben a hajtáslánca teljesen megújult a Vitarának, melynek ára most először karcolja meg a lélektani 10 millió forintos határt. Meghajtottuk a gyengébb, lassabb és kevesebbet fogyasztó új Suzukit.
Az elsősorban városi használatra szánt új modell sokkal halkabb dízel riválisainál, és LPG, valamint CNG verzióban is elérhető. Testközelből ismerkedtünk meg az új Piaggio Porter NP6-tal, melyben a sofőr konkrétan a motor felett foglal helyet.
A legendás autótervező cégének szuperkönnyű újdonsága magas fordulatszámú benzinmotort kapott.
Ez a régi olasz sportkocsi pontosan négy évtizeddel tekeri vissza az idő kerekét.
A típus legolcsóbb 75 lóerős változata kevéssel 5,5 millió forint felett indul.
A minden irányban kicsit megnőtt crossover az elődjénél tágasabb utastérrel kecsegtet.
A különleges olasz sportkocsit a szaúd-arábiai uralkodónak készítették.
A már hetek óta gyártásban lévő új Suzuki szabadidő-autó a jövő héttől lesz rendelhető – jövünk az árakkal és egyéb információkkal.
Nem meglepő módon a szabadidő-autó kategóriás Urus a legkelendőbb modell.
Ezzel az egyedi olasz sportkocsival nem nehéz kitűnni a szürkén hömpölygő forgalomból.
Ilyen bajor sportszedán garantáltan ritkán jön szembe velünk az utakon.
Megkezdődött a kis szívó benzinmotottal szerelt vadonatúj modell hazai értékesítése.
Érkezőben a 911 GT3 még erősebb, még sportosabb testvérmodellje.
A limitált szériás E30-as M3 2,3 literes szívómotorja 215 lóerőt szabadít rá a hátsó kerekekre.
Az 5,6 literes benzinpusztító erőforrással szerelt apró bajor minden bizonnyal semmi máshoz nem hasonlítható vezetési élménnyel szolgál.
Az egyelőre meglehetősen titokzatos szupersportkocsi magasra helyezett kipufogóvégeket kapott.
A modernebb M3-asok sokkal erősebbek és gyorsabbak, de vezetési élmény tekintetében az E46 még mindig nagyon ott van a szeren.