Nem elírás: 816 kilométerrel hirdetnek egy régi Moszkvicsot
A több évtizedes múltra visszatekintő kocsi lényegében szalonállapotban várja új gazdáját.
A több évtizedes múltra visszatekintő kocsi lényegében szalonállapotban várja új gazdáját.
Megérkezett a 718 Cayman minden korábbinál potensebb, szupergyors változata.
Minden korábbinál nagyobb teljesítménnyel és csökkentett tömeggel támad a méregdrága új Cayman.
Az elődjénél drágább új crossover első körben lágyhibrid, később normál hibrid változatban lesz kapható.
A japán gyártó opcionálisan turbós újdonsága abszolút nem jön zavarba egy kis terepezéstől.
A nyitható tetejű német sportkocsi új tulajdonosa képzeletben a 90-es évekbe repülhet vissza.
Az elődjénél ugyan nagyobb lett az Aygo X, de még mindig bőven 4 méter alatt maradt a hossza.
Ezzel az egyedi formatervű olasz sportkocsival a világ bármely pontján villámgyorsan az érdeklődés középpontjába lehet kerülni.
A mindössze 50 példányban gyártandó különleges terepjárónak alaposan megkérik az árát.
A V12-es erőforrás nem tűnik el a gyártó kínálatából, de a jövőben már csak elektromos rásegítéssel lesz elérhető.
Sportosan kupésra hangolt formaterv, meglepően tágas és praktikus utastér, hatékony hibrid hajtáslánc: körülbelül így hangzik a Honda legújabb szabadidő-autójának sikerreceptje. Kipróbáltuk a harmadik generációs HR-V-t.
Eddig még sohasem volt ennyire erős hátsókerék-hajtású R8 a gyártó kínálatában.
Az elsőtől az utolsó csavarig teljesen megújult cseh kisautó alapára éppen csak becsúszott 5 millió forint alá.
A régi szép Le Mans emlékeket felidéző teljesen egyedi német sportkocsi elkészítése 3 évig tartott.
Ezzel a roadsterrel nagyon keveset közlekedtek az elmúlt több mint 2 évtizedben.
1004 lóerőt présel ki magából a szívó V8-as.
Ami az E30-as 3-as Münchenben, az a 190 E 2.5-16 Evolution II Stuttgartban.
Nem mai a technika, de a 3,5 literes V8-as motorban rejlő lehetőségeket ma sem szabad alábecsülni.
Íme a megoldás azoknak, akik túl szerénynek találják a nemrégiben debütált GR 86 külsejét.