A Ferrari életben tartja a V12-t és turbót szerel rá
Az olasz gyártó ameddig csak lehet ki fog tartani a 12 hengeres motorok mellett.
Az olasz gyártó ameddig csak lehet ki fog tartani a 12 hengeres motorok mellett.
A faceliftnek köszönhetően a Jimny mostantól kevesebb benzint fogyaszt és kevésbé terheli a környezetet.
A 2021-es új Countachból alig több mint 100 darabot gyártanak.
A múltat idéző külső ezúttal modern technikát rejt maga alatt.
Az olasz gyártó ennél stílusosabban nem is ünnepelhetné meg az eredeti Countach 50. születésnapját.
Nem sokkal a hivatalos leleplezés előtt láttak napvilágot a 21. századi Countach-t teljes egészében megmutató felvételek.
Az ikonikus sportkocsi 21. századi változatáról kedvcsinálóként három részletfotót hoztak nyilvánosságra.
Az olasz gyártó egy sejtelmes fotóval és egy rövid kedvcsináló videóval harangozta be új modelljét.
A típusból eleve nagyon kevés készült, az ilyen szerény futásteljesítményű példányok pedig olyan ritkák, mint a fehér holló.
Ezzel a több mint 4 évtizedes múltra visszatekintő sportkocsival eddig kevesebb, mint 50 ezer kilométert tettek meg.
A brit gyártó úgy döntött, hogy roadster változatban is piacra dobja hibrid hajtásláncú csúcsmodelljét.
A VW konszern cseh újdonságának alapmodellje mindössze 66 lóerős.
A kupé és roadster változatban elérhető újdonság a valaha készült legerősebb közúti nem hibrid Lambo.
A Valkyrie AMR Pro nem szól másról, mint a hatalmas leszorítóerőről és az igen komoly teljesítményről.
A VW konszern cseh márkájának újdonsága dízelmotor nélkül is igen komoly hatótávval büszkélkedhet.
Az újdonság csukott tetővel 20 km/h-val gyorsabb, mint nyitott tető mellett.
Megérkezett a Brabham Automotive legújabb fejlesztése, amely a GT2-es szabályok miatt lett gyengébb az elődjénél.
Ez a könnyű kis sportkompakt egészen a 80-as évek közepére repítheti vissza új tulajdonosát.
Az Ausztriában új gazdára váró régi M5-öst az elmúlt 3 évtizedben nem sokat használták.
A szuperkönnyű versenyautót egy 3 literes 4 hengeres motor mozgatja.