1,6 milliárd forintért árulják ezt a 66 éves Ferrarit
A szuperkönnyű versenyautót egy 3 literes 4 hengeres motor mozgatja.
A szuperkönnyű versenyautót egy 3 literes 4 hengeres motor mozgatja.
A szupersportos típusból alig több, mint 500 példány hagyta el a gyártósort.
Régen sem volt túl gyakori, ma viszont már kifejezetten ritka látvány az utakon ez a japán sportautó.
A legújabb szupergyors 911-es abszolút nem a magamutogatásról szól.
Az 1970-be visszarepítő különleges kabrióról nem túlzás azt állítani, hogy szalon állapotnak örvend.
A messze 500 lóerő feletti olasz szupersportkocsi eddig kevés kilométert hagyott maga mögött.
Fény derült az eddigi legsportosabb, 510 lóerős szívómotoros új 911-es hazai árára.
A bőven 10 ezer fölé forgatható motorral szerelt versenyautó a 90-es évek közepére repít vissza bennünket.
A Murciélago ezen csúcsmodelljéből kevesebb mint 200 példány készült.
Alacsony tömeg, véglegetekig optimalizált aerodinamikai csomag és erős motor – ilyen a legfrissebb Huracán.
A Ferrari 812 Competizione két változatából alig több mint 1500 példány fog készülni.
A Carlex Design munkatársai egyedi módon nemesítették az olasz sportkocsi belsejét.
Rendszámot nem kaphat a négykarikás gyártó szívómotoros extrém versenyautója.
A 660 lóerős szívó V12-es motorral szerelt Enzo ritka látvány Magyarországon.
A francia gyártó mostantól újabb változatban is kínálja a típus plugin hibrid hajtásláncát.
Alacsony tömeg, erős motor, hátsókerék-hajtás, kézi váltó – ez lehet az újdonság sikerreceptje.
Minden valószínűség szerint ez az olasz gyártó utolsó turbó és hibrid technika nélküli V12-es modellje.
Az egykori non-plus-ultra kategóriás olasz sportkocsival eddig kevesebb, mint 18 ezer kilométert tettek meg.
A zuffenhausein gyártó semmit sem bíz a véletlenre, nagy sebesség mellett is alaposan letesztelte 510 lóerős sportkocsiját.
A japán gyártó elérhető árú újdonsága nem az elképesztő teljesítményről, hanem a színtiszta vezetési élményről szól.