Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#tartalommarketing

HVG Extra Business Business magazin

Hogyan szerezzük vissza a kontrollt a rólunk folyó beszélgetések felett?

A megnyerő tartalom segíthet pozitív irányba befolyásolni a márkáról szóló beszélgetéseket, és ezzel a cégek a kontrollnak legalább egy kis szeletét visszaszerezhetik az önjáróvá vált online felületeken – mutat rá Andrew Canter, a Branded Content Marketing Association (BCMA, Márkázott Tartalmak Marketingszövetsége) globális ügyvezetője. Interjú.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Hatékony értékesítés a digitális korban - Hogyan működik a social selling?

Az világháló megjelenésével egy új közösség tagjai lettünk - az internetet használók közösségéé. Ebbe a közösségbe született aztán bele a Google, amivel új fogalmakat alkottunk az információ keresésére. Ennek megfelelően pedig vásárlási szokásaink is gyökeresen eltérnek a '90-es évek rutinjától. Ma már minden vásárlás első lépcsője az internet. Éppen emiatt mondta Koka Sexton amerikai véleményvezér hogy "a láthatóság = a lehetőség". – Bodnár Ákos, a Socialselling.hu alapítójának írása.

HVG Extra Business Business magazin

"Soha ne próbálj meg rávenni semmire!"

Bár a korszerű technológiák valóban forradalmasították, a manapság oly felkapott marketingmódszer, a tartalommarketing ugyanazt célozza, mint dédapáink idején: nem eladni akar, hanem a lehetséges vevőknek segít vásárolni.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

7 tévhit a tartalommarketinggel kapcsolatban

Számos cég – vagy márka – képviselője vág bele hatalmas lelkesedéssel valamilyen tartalommarketing tevékenységbe, de elmulasztja átgondolni, hogy a kezdeti lendületen kívül, mi mindenre lesz szüksége ahhoz, hogy hosszú távon is hatékony legyen a munkája. Bedy Krisztina, az Avantgarde PR ügyvezetője, összegyűjtötte a leggyakrabban tapasztalt „tartalommarketinges” tévhiteket.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Mi köze di Capriónak a tudatos vásárláshoz?

Fogyasztóként szeretjük azt gondolni magukról, hogy racionálisak, megfontoltak, talán még tévedhetetlenek is vagyunk, és nem reklámok hatására hozzuk meg vásárlási döntéseinket. Valóban így működik a világ? Képes lehet egy márka úgy értéket közvetíteni, hogy közben érzelmileg is hat a „racionális fogyasztóra”? Fodor Tamás, Off-beat! Roar concepts ügynökség vezetője szerint a válasz egyértelmű igen.

„Továbbtanulásra alkalmatlan” – így kezdődött  a mai benzinkútoszlopok hírneves tervezőjének karrierje

„Továbbtanulásra alkalmatlan” – így kezdődött a mai benzinkútoszlopok hírneves tervezőjének karrierje

Fél évtizedes munkát dobott kukába a Google, minden marad a régiben a Chrome böngészőben

Fél évtizedes munkát dobott kukába a Google, minden marad a régiben a Chrome böngészőben

Nemzetközi Fair Play gála lesz Budapesten 147 millió forintból

Nemzetközi Fair Play gála lesz Budapesten 147 millió forintból

Ötször annyi vizet használ majd el autónként a szegedi BYD-gyár, mint amennyit a kecskeméti Mercedes

Ötször annyi vizet használ majd el autónként a szegedi BYD-gyár, mint amennyit a kecskeméti Mercedes

Óriási összeget fizet a Google a Samsungnak, hogy ott legyen a mobilokon a mesterséges intelligenciája

Óriási összeget fizet a Google a Samsungnak, hogy ott legyen a mobilokon a mesterséges intelligenciája

Biológiai áttörés: gyógyszerrel visszafordították a vakságot

Biológiai áttörés: gyógyszerrel visszafordították a vakságot

A hibrid autó lett a sláger a magyar használtautó-piacon, de az árak még nem szálltak el

A hibrid autó lett a sláger a magyar használtautó-piacon, de az árak még nem szálltak el

Exkluzív Orbán-interjúval fogja közvetíteni a TV2 Ferenc pápa temetését

Exkluzív Orbán-interjúval fogja közvetíteni a TV2 Ferenc pápa temetését

Áremelés jön a benzinkutakon

Áremelés jön a benzinkutakon

A címlapról ajánljuk