Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#tartalommarketing

HVG Extra Business Business magazin

Hogyan szerezzük vissza a kontrollt a rólunk folyó beszélgetések felett?

A megnyerő tartalom segíthet pozitív irányba befolyásolni a márkáról szóló beszélgetéseket, és ezzel a cégek a kontrollnak legalább egy kis szeletét visszaszerezhetik az önjáróvá vált online felületeken – mutat rá Andrew Canter, a Branded Content Marketing Association (BCMA, Márkázott Tartalmak Marketingszövetsége) globális ügyvezetője. Interjú.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Hatékony értékesítés a digitális korban - Hogyan működik a social selling?

Az világháló megjelenésével egy új közösség tagjai lettünk - az internetet használók közösségéé. Ebbe a közösségbe született aztán bele a Google, amivel új fogalmakat alkottunk az információ keresésére. Ennek megfelelően pedig vásárlási szokásaink is gyökeresen eltérnek a '90-es évek rutinjától. Ma már minden vásárlás első lépcsője az internet. Éppen emiatt mondta Koka Sexton amerikai véleményvezér hogy "a láthatóság = a lehetőség". – Bodnár Ákos, a Socialselling.hu alapítójának írása.

HVG Extra Business Business magazin

"Soha ne próbálj meg rávenni semmire!"

Bár a korszerű technológiák valóban forradalmasították, a manapság oly felkapott marketingmódszer, a tartalommarketing ugyanazt célozza, mint dédapáink idején: nem eladni akar, hanem a lehetséges vevőknek segít vásárolni.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

7 tévhit a tartalommarketinggel kapcsolatban

Számos cég – vagy márka – képviselője vág bele hatalmas lelkesedéssel valamilyen tartalommarketing tevékenységbe, de elmulasztja átgondolni, hogy a kezdeti lendületen kívül, mi mindenre lesz szüksége ahhoz, hogy hosszú távon is hatékony legyen a munkája. Bedy Krisztina, az Avantgarde PR ügyvezetője, összegyűjtötte a leggyakrabban tapasztalt „tartalommarketinges” tévhiteket.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Mi köze di Capriónak a tudatos vásárláshoz?

Fogyasztóként szeretjük azt gondolni magukról, hogy racionálisak, megfontoltak, talán még tévedhetetlenek is vagyunk, és nem reklámok hatására hozzuk meg vásárlási döntéseinket. Valóban így működik a világ? Képes lehet egy márka úgy értéket közvetíteni, hogy közben érzelmileg is hat a „racionális fogyasztóra”? Fodor Tamás, Off-beat! Roar concepts ügynökség vezetője szerint a válasz egyértelmű igen.

Primark a HVG-nek: Meghaladta a várakozásainkat az első hét hónap Magyarországon

Primark a HVG-nek: Meghaladta a várakozásainkat az első hét hónap Magyarországon

Joe Biden búcsúajándéka Kecskemétnek: amerikai pénzből jöhet hadászati fejlesztés, de atomtöltetet aligha hoznak

Joe Biden búcsúajándéka Kecskemétnek: amerikai pénzből jöhet hadászati fejlesztés, de atomtöltetet aligha hoznak

Elraboltak egy osztrák nőt Nigerben

Elraboltak egy osztrák nőt Nigerben

Hózáporok köszönhetnek be az északkeleti csücsökbe

Hózáporok köszönhetnek be az északkeleti csücsökbe

Pressman lehetséges utódja szerint „életre szóló megtiszteltetés lenne Trump elnököt nagykövetként szolgálni Budapesten”

Pressman lehetséges utódja szerint „életre szóló megtiszteltetés lenne Trump elnököt nagykövetként szolgálni Budapesten”

Orosz fiatalokkal reklámozza a kormány Facebookon, milyen jó most Magyarországon fiatalnak lenni

Orosz fiatalokkal reklámozza a kormány Facebookon, milyen jó most Magyarországon fiatalnak lenni

Magyar kamion rekedt egy osztrák gáton, mert a navit követte a sofőr

Magyar kamion rekedt egy osztrák gáton, mert a navit követte a sofőr

Levették az egyik kisgyereket a műtüdőről a Heim Pál Kórházban

Levették az egyik kisgyereket a műtüdőről a Heim Pál Kórházban

A Nagy Testvér kerül az új brit kétfontosra

A Nagy Testvér kerül az új brit kétfontosra

A címlapról ajánljuk