850 lóerő elég lesz egy terepjáróba? Íme a legújabb Mercedes
Az az érzésünk, hogy ez a német négykerekű enyhén túl van motorizálva. És hogy terepre sohasem fognak menni vele.
Az az érzésünk, hogy ez a német négykerekű enyhén túl van motorizálva. És hogy terepre sohasem fognak menni vele.
Egy menő kipufogó sokat dobhat egy autó megjelenésén és persze hangján, de ez esetben sem szabad túlzásokba esni.
Az Opel egy nagyon egyszerű trükkel ellensúlyozta a szerényebb teljesítményt, mutatjuk.
Vannak ennél erősebb és jobban gyorsuló sportos kompaktok, de színtiszta vezetési élmény tekintetében ma talán a Hyundai viszi a prímet. Úgy, hogy ezt megelőzően egyetlen izgalmas és nagyteljesítményű modellje sem volt a koreaiaknak.
A japán gyártó kis méregzsákja könnyebb, feszesebb és gyorsabb lett az elődjénél. A Balatontól nem messze sikerült üléspróbát vennünk az új Swift Sportban.
Íme Batman autójának legújabb reinkarnációja, melyért ezúttal nem is kérnek el sok pénzt.
A szépség megítélése ugyebár meglehetősen szubjektív dolog, az viszont tény, hogy ez a Ferrari erősebb lett a kiindulási állapotánál.
Színes egyéniségnek nehezen mondható ez az új villanyautó, ettől függetlenül érdemes néhány pillantást vetni rá.
A felhergelt bajor SUV minden korábbinál jobb menetteljesítményekkel kecsegtet.
Erre a sportosra hangolt, de akár családi felhasználásra is alkalmas járműre minden ajtónyitáskor fel fognak figyelni.
Ez a Bentley nemcsak elegáns vonalvezetésével és nagy teljesítményével, hanem praktikusságával is felhívja magára a figyelmet.
A BMW városi rohamkocsija az X6 M alapból is egy megátalkodott jószág, de nyilván van, akinek ez közel sem elég.
A Volkswagen konszern spanyol márkájának még sosem volt ennyire erős modellje.
Ezzel a szupererős német sportkocsival akár bőven 300 feletti tempóval is száguldhatunk.
Ennek a hatalmas német luxusautónak a tulajdonosa vélhetően kipufogó-fetisiszta.
A kínai tulajdonban lévő svéd márka gyári tuningcége bemutatta 2018-as új fejlesztéseit.
Emberünk ezúttal kivételesen nem aszfalton, hanem sokkal porosabb, homokosabb környezetben feszegeti brutális Fiestájának határait.
Amikor az utolsó grammnyi rugózatlan tömeg lefaragása a cél, akkor bizony igen mélyen a zsebünkbe kell nyúlni.
Az AC Schnitzer kezelésbe vette a bajorok nagyautóját: a külcsín, a beltér és a motorerő is változott.
Egyes vásárlóknak a jelek szerint egyszerűen kevés volt a kereken 400 lóerős teljesítmény.