Amikor a rengeteg sem elég: 900 lóerős lett a BMW XM
A biturbó V8-as plugin hibrid hajtásláncú monstrum minden korábbinál nagyobb teljesítménnyel támad.
A biturbó V8-as plugin hibrid hajtásláncú monstrum minden korábbinál nagyobb teljesítménnyel támad.
Mivel alapvetően nincs ilyen modell a Porsche kínálatában, a Meta vezére kézbe vette a dolgokat.
A kompresszoros 8 hengeres motorral szerelt gigantikus pickup sportkocsikat megszégyenítő módon gyorsul.
A két turbóval megfújt V8-as benzinmotorban a jelek szerint bőven van még potenciál.
A 6 hengeres turbómotorral szerelt 2-es kupé 450 lóerős teljesítménye messze nem hangzik rosszul.
A legtöbben vélhetően azonnal lehúzódnak majd a külső sávba, ha feltűnik egy ilyen luxus sportterepjáró a visszapillantójukban.
A vásárlók lényegében bármilyen kívánságát teljesíteni tudja az ABT.
Negyedmérföldes gyorsulás fronton alig lassabb az új Shelby a legkomolyabb elektromos hipersportkocsiknál.
A biturbó V6-os “szívű” Ferrari 296 GTB szélessége nem kevesebb, mint 12 centiméterrel gyarapodott.
A középmotoros amerikai sportkocsi alaphangon mintegy 43 millió forintba kerül az öreg kontinensen.
A BMW M2 6 hengeres biturbó benzinmotorjában a jelek szerint bőven akad még rejtett tartalék.
A Raptor kivitelű sportos Broncók és Rangerek mostantól kicsit erősebbek is lehetnek.
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg kicsit vérszegénynek találják a Toyota GR Suprát.
Így lesz az egyik legolcsóbb törpeautóból, a Fiat Topolinóból egy méregdrága divatcikk.
Az alig több, mint 1 tonnás legújabb Porsche 911 restomod motorjának főtengelye akár 9 ezerig is elforgatható.
Agresszívabb megjelenést és nagyobb teljesítményt kapott a BMW M2.
Szentségtörés vagy sem, de sebészkés alá fektettek egy jó öreg BMW 850i-t.
Itt a megoldás arra az esetre, ha esetleg valaki túlságosan visszafogott megjelenésűnek tartja a Cayennet.