Feltámad a legenda: újjáéled a 80-as évekbeli Ford Sierra RS500
A Carbon Piranha projekt keretein belül egy szuperkönnyű és igen erős retró járgány készül.
A Carbon Piranha projekt keretein belül egy szuperkönnyű és igen erős retró járgány készül.
Superb Sleeper a neve, de a teljesítménye nem éppen álmosító.
Képzeletben a 80-as évekbe repít vissza bennünket ez a modern hajtásláncú régi Porsche 911 Targa.
A BMW Alpina XB7 Manufaktur ügyesen táncol az elegencia és a sportosság határmezsgyéjén.
A vadonatúj Chevrolet Corvette ZR1 brutális erőforrásában a jelek szerint akad még némi tartalék.
A BMW M2 alaphelyzetben sem nevezhető unalmasnak vagy lomhának, de most még potensebbé vált.
A legújabb BMW M4 CSL végsebessége bőven meghaladja a 300 km/h-t.
Az erősen limitált szériás legújabb 911-es restomodnak alaposan megkérik az árát.
A 4 literes biturbó 8 hengeres motor sokkal erősebb lett, mint eddig volt.
A Chevrolet legújabb középmotoros sportkocsija még a Bugatti Veyronnál is jelentősen erősebb.
A 3 literes 6 hengeres biturbó motorban a jelek szerint sikerült még találni néhány eddig szunnyadó lóerőt.
Mostantól M Performance csomaggal is rendelhető a minden korábbinál erősebb és egyben nehezebb vadonatúj BMW M5.
Itt a megoldás azok számára, akik picit sokallják a Mustang GTD 160 millió forintos árát.
Az amerikai sportkocsi tekintélyes benzines erőforrása kompresszor és turbó nélkül sem szenved erőhiányban.
Ez a különleges BMW M3 CS nem szimplán csak nagyon erős, hanem e mellé még egész könnyű is.
A közel 800 lóerős legújabb Shelby F-150 azok számára készült, akik még az F-150 Raptor R-nél is egy picit többre vágynak.
A vadonatúj RS e-tron GT Performance alig 2,5 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100-ra.
Ezzel az olasz roadsterrel bőven kevesebb, mint 8 másodperc alatt letudható a 0-200-as sprint.
A bőven több, mint 300 lóerős új Golf R alig 4,6 másodperc alatt katapultál 0-ról 100 km/h-ra.
A teljesen új BMW M5 plugin hibrid hajtáslánca kereken 1000 Nm nyomatékú, de mellé, sajnos, több mint 2,4 tonnás tömeg társul.