Szinte gombokért ad 821 lóerőt a legújabb V8-as Ford Mustang
Itt a megoldás azok számára, akik picit sokallják a Mustang GTD 160 millió forintos árát.
Itt a megoldás azok számára, akik picit sokallják a Mustang GTD 160 millió forintos árát.
Az amerikai sportkocsi tekintélyes benzines erőforrása kompresszor és turbó nélkül sem szenved erőhiányban.
Ez a különleges BMW M3 CS nem szimplán csak nagyon erős, hanem e mellé még egész könnyű is.
A közel 800 lóerős legújabb Shelby F-150 azok számára készült, akik még az F-150 Raptor R-nél is egy picit többre vágynak.
A vadonatúj RS e-tron GT Performance alig 2,5 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100-ra.
Ezzel az olasz roadsterrel bőven kevesebb, mint 8 másodperc alatt letudható a 0-200-as sprint.
A bőven több, mint 300 lóerős új Golf R alig 4,6 másodperc alatt katapultál 0-ról 100 km/h-ra.
A teljesen új BMW M5 plugin hibrid hajtáslánca kereken 1000 Nm nyomatékú, de mellé, sajnos, több mint 2,4 tonnás tömeg társul.
Az igen kellemes lóerő/kilogramm arányú kompakt képzeletben jó néhány évtizeddel visszatekeri az idő kerekét.
Itt a megoldás azok számára, akik a 802 lovas Mercedes-AMG S 63 E Performance produkciójával nem teljesen elégedettek.
Szinte hihetetlen, de a Hyundai sportrészlege készített egy olyan elektromos autót, amely a szíve szerint igazából benzines szeretne lenni. Zárt pályán nyomtuk ki a gázfröccsel hergelhető Hyundai Ioniq 5 N szemét.
Négy turbó helyett még nagyobb benzinmotorral és hibrid technikával támad a 0-ról 400-ra 25 másodperc alatt felpattanó új hiperautó.
A legendás Mercedes 190 E 2.5-16 Evo II-nek emléket állító újdonságból 100 darabot terveznek gyártani.
A Renault 5 E-Tech szupersportos verziójaként debütált az Alpine első villanyautója – alaposan körbefotóztuk.
A közel 120 millió forintos MC20 Cielo remek biturbó V6-os benzinmotorjában sikerült még találni néhány extra lóerőt.
Az Alpina újdonsága 1 lóerővel gyengébb, de 80 Nm-rel nyomatékosabb az aktuális M3 Competitionnél.
A közel 350 lóerős legújabb Golf R nemcsak ötajtós, hanem kombi változatban is támad.
Nem, ez nem egy újabb magas építésű SUV, és nem is egy újabb hibrid vagy elektromos járgány.
Európában csak 300 lóerős a világ többi részén 317 lovas változatban kínált új BMW M135, melynek típusjelzéséből most először kikopott az “i” karakter.
A VW Golf méretkategóriájában versenyző ID.3 új csúcsmodellje kevesebb, mint 6 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.