360 lóerős most ez a széttuningolt kis Mini
Egy 22 éves brit srác alakította át ezt a klasszikus Minit valóságos rakétává.
Egy 22 éves brit srác alakította át ezt a klasszikus Minit valóságos rakétává.
Ez az új Brabus azoknak készült, akik nem igazán elégedettek a típus legerősebb gyári AMG kivitelével.
Az új generációs Jimny olyan csomagot kapott, melynek köszönhetően a külcsínje a G-osztályra hajaz.
Ezzel a négykerekűvel szinte már művészet elakadni valahol, de az elképesztő terepes képességeknek igen komolyan megkérik az árát.
Az erősebb motor a szuperkönnyű kasztnival kombinálva remek párosnak ígérkezik.
Szerintünk igény itthon is volna ilyesmire.
A legtöbb hétköznapi sofőr számára ez a teljesítmény már szó szerint kezelhetetlen.
Az olasz gyártó zászlóshajó modellje az életciklusa végén kapott egy szupersportos kiadást, ami meglehetősen gyorsan körbeért az ikonikus német versenypályán.
Itt a megoldás azok számára, akik a dél-koreai gyártó Golf-kategóriás izgalmas autóját nem tartják elég erősnek.
Repülni ugyan már nem tud ez a különleges jármű, az viszont biztos, hogy mindenki utána fordul az utcán.
Mondhatni, hogy kissé értelmetlen mutatvány, de látványos, ahogyan kaszabolja a bambuszokat a BMW M2 Competition.
A svéd márka egyes vásárlói a jelek szerint nem annyira kedvelik a nem túl érdekfeszítő, bár kétségtelenül nagyon biztonságos sínautózást.
A közelmúltban a WTCC-t is megjárt Vestából végre megérkezik a sokak által várva várt utcai sportváltozat, amit a nagyközönség először augusztus végén tekinthet meg élőben.
Itt a megoldás azok számára, akik a nagytestű divatterepjárót eddig gyengének érezték: a benzin- és a dízelmotorok is erősebbek lettek.
Sokszor esnek túlzásba a tuningmesterek, amikor egy Lamborghini kerül a kezük közé, és ez összességében inkább árt, mintsem használ az autónak. Ezúttal azonban más a helyzet.
Ilyen az, amikor egy alapvetően családi autó úgy gyorsul és olyan nagy a végsebessége, mint egy kőkemény sportkocsinak.
Fából vasparipa minősített esete.
A Mercedes-AMG GT már eddig is számos tunert megihletett, akik az alapmodelltől a csúcs GT R-ig bármit nagy lelkesedéssel vesznek kezelésbe.
Most egyértelműen kiderül, hogy az eggyel kevesebb henger miatt esetleg gyengébben teljesít-e az új Fiesta ST.