Hatalmas üzletet nyer és hatalmas kockázatot vállal a 4iG a magyar hadiipari privatizációval
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
A bajor gyártó legújabb SUV modelljeiről már egy gyári videónk is van, mutatjuk.
A BMW a közelmúltban ejtette meg X3-as és X4-es modelljeinek generációváltását. Jelenleg mindkét divatterepjáróból az M40i a legerősebb és legsportosabb kivitel, köszönhetően a 354 lóerős turbós benzinmotornak, mely 4,8 másodperces 0-100-as gyorsulást tesz lehetővé.
Most azonban előzetesen lehullott a lepel a még ennél is sportosabb változatokról, az X3 M-ről, illetve az X4 M-ről. Íme:
A hivatalosan a márciusi Genfi Autószalonon bemutatkozó újdonságok motorházteteje alatt egy 3 literes 6 hengeres biturbó benzinmotor található, mely egy nyolcfokozatú automataváltón keresztül adja le a négy kerékre a 450 lóerős teljesítményét. De persze mindkét új M-es divatterepjáró alapvetően hátsókerék-hajtásúra lesz hangolva.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Ezúttal üres volt a csomagtartó.
Hideg ételre lehet majd költeni az utalványt, pénzre nem váltható át.
Nem a „luxizás” leleplezése hozza magával a felháborodást. A nagy változásokhoz vezető lendület hosszú idő alatt halmozódott fel.
Az okok most egyértelműek.
A BKV belső vizsgálatot indított.
A Magyar Stratégiai Zrt. tulajdonában álló ingatlan rendkívül értékes lehet.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.