Íme a magyar kéz által megrajzolt vadonatúj Renault Clio RS

A sokak által egyszerűen csak mini-Megane-nak becézett új Clióból ilyen lehet a felpaprikázott RS változat.

  • hvg.hu hvg.hu
Íme a magyar kéz által megrajzolt vadonatúj Renault Clio RS

A Renault a múlt héten lebbentette fel a fátylat a nagyközönség által élőben először a márciusi Genfi Autószalonon megtekinthető ötödik generációs Clióról, mely francia kisautó konkrétan ilyenre sikeredett:

Renault

A közelmúltban kijött negyedik generációs Megane designjegyeit felvonultató újdonság legerősebb kivitelében egy 160 lóerős 1,3 literes 4 hengeres turbós benzinmotor található, azonban nyílt titok, hogy hamarosan érkezik az ennél jelentősen erősebb RS kivitel. Amit a virtuális tuning hazai nagymestere, X-Tomi konkrétan így képzel el:

X-Tomi

Az R.S. Line optikai csomagos Cliónál is szigorúbb külcsínű új RS-ben várhatóan egy 200 lóerőnél erősebb erőforrás landol majd.

Emlékeztetőül, az 1,6 literes turbósmotorral szerelt előző Clio RS 200 lóerővel és 240 Nm-rel debütált, és az életciklusa végén kijött RS Trophy változat már 220 lóerőt, illetve 280 Nm-t szabadít rá az aszfaltra. Utóbbi pedig 6,6 másodperces 0-100-as gyorsuláshoz, illetve 235 km/h végsebességhez elegendő.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Megszavazták a módosított költségvetést, de Budapest csak időt nyert, életet nem - közvetítésünk a Fővárosi Közgyűlés üléséről

Megszavazták a módosított költségvetést, de Budapest csak időt nyert, életet nem - közvetítésünk a Fővárosi Közgyűlés üléséről

A július 1-i határidő előtti utolsó pillanatban, a hétfői rendkívüli közgyűlésen dőlt el, hogy a fővárosi képviselők kiigazították a már korábban, konszenzussal elfogadott 2025-ös költségvetést, így van újra érvényes büdzséje a fővárosnak – év végéig. Ha nem így lett volna, durva korlátozásokkal és pénzügyi nehézségekkel járó állapotra kellett volna készülni.