5,9 másodperc alatt 100-ról 200-ra: ezt tudja ez az új BMW M5
A legtöbb autó 0-ról 100-ra nem gyorsul úgy, mint ez a brutális gép 100-ról 200-ra. Lehet kapaszkodni.
A legtöbb autó 0-ról 100-ra nem gyorsul úgy, mint ez a brutális gép 100-ról 200-ra. Lehet kapaszkodni.
Ráadásul a nagyon brutális G500-ból az emelt változat, ami még vagy húsz centivel magasabb is az átlagosnál.
A négykerekű szörnyeteg olyan egyedi külcsínt és olyan erős motort kapott, hogy egy normál GT-R unalmas tucatautónak tűnik mellette.
A 911 Turbo S sem mondható szerény vagy gyenge sportkocsinak, de ez az új változat mindenben túltesz rajta.
Ez az akár kompakt családi autóként is használható sportautó Porschékat megszégyenítő menetteljesítményekkel bír.
Ezek az oroszok tényleg nem viccelnek.
A Volkswagen konszern luxusmárkájának SUV csúcsmodellje most sem éppen gyenge, de hamarosan érkezik belőle egy sportosabb változat.
A svéd márka a jelek szerint továbbra sem hagy fel a sportos típusok fejlesztésével és forgalmazásával.
A kékvérű brit márka legfrissebb négyszemélyes modellje minden korábbinál erősebb motort kapott.
Az ős GTi hátulról indított, az előző Sport-modellek finom cselekkel meghódították a középpályát és a turbó erejét élvező teljesen új Sport most ívesen kapura rúgja a játékszert. Hazai vallatáson a lakossági sportkocsi friss generációja.
Egy divatterepjáró azoknak, akiknek teljesítményből és nyomatékból lényegében sosem elég.
Keréktárcsából bográcsozót és hasonlókat láttunk már, de egy kombiból átalakított pizzasütőt még nem.
Egy izomautó azoknak, akik számára messze 500 lóerő felett kezdődik az izgalmas autózás.
Számtalan véleményes részlete ellenére a Tesla Model X nem rossz ajánlat, sőt lényegében egyelőre egyetlen is, aki tisztán elektromos szabadidő-autót szeretne. De mi van akkor, ha valaki egy csipetnyivel teátrálisabb megjelenést akar?
Míg az egyikkel teljes csendben lehet villanykabriózni, addig a másikkal a V8 dübörgése közepette lehet vadászni egymás után a finom kanyarokra. Közös vonásuk a mérnöki zsenialitás.