Kőkemény terepes: feltámadt Schwarzenegger kedvence, a Hummer H1
Ezzel a négykerekűvel szinte már művészet elakadni valahol, de az elképesztő terepes képességeknek igen komolyan megkérik az árát.
Ezzel a négykerekűvel szinte már művészet elakadni valahol, de az elképesztő terepes képességeknek igen komolyan megkérik az árát.
Az erősebb motor a szuperkönnyű kasztnival kombinálva remek párosnak ígérkezik.
Fából vasparipa minősített esete.
A Mercedes-AMG GT már eddig is számos tunert megihletett, akik az alapmodelltől a csúcs GT R-ig bármit nagy lelkesedéssel vesznek kezelésbe.
Most egyértelműen kiderül, hogy az eggyel kevesebb henger miatt esetleg gyengébben teljesít-e az új Fiesta ST.
A legtöbb hétköznapi sofőr számára ez a teljesítmény már szó szerint kezelhetetlen.
Az olasz gyártó zászlóshajó modellje az életciklusa végén kapott egy szupersportos kiadást, ami meglehetősen gyorsan körbeért az ikonikus német versenypályán.
Az olasz gyártó szépen lassan elbúcsúzik zászlóshajó modelljétől, de előtte még kiad belőle egy minden korábbinál gyorsabb változatot.
Sokak örömére ennek az izomautónak a külcsínjét nem rondították el erőfitogtató hatalmas légterelőkkel és szárnyakkal.
Szupersport-autós dinamikai mutatókat sikerült megint kipréselni a 2,5 tonnás óriásból.
A francia gyártó most leleplezett szupergyors kompaktját élőben először a Párizsi Autószalonon láthatjuk majd.
Az alkotó ezúttal a járműtuning abszolút egyedi válfaját alkalmazta. A végeredmény igencsak meghökkentő lett.
Ez az első olyan elektromos autó, melyen ott figyel a japán márka gyári tuningját jelző Nismo logó.
430-470 lóerősnek ígérkezik a sportos Q8-as, de nyugalom, lesz ennél jelentősen erősebb változat is.
Itt egy különleges Huracán azoknak, akik még a legerősebb gyári változatot is unalmasnak találják.
A cseh márka szerint a sportos modellek iránt komoly érdeklődés mutatkozik, így hamarosan vadonatúj RS típusok érkeznek.
A hiperautók teljesítménytartományába gyúrtak fel egy „családi kombit”.
A legtöbb autó 0-ról 100-ra nem gyorsul úgy, mint ez a brutális gép 100-ról 200-ra. Lehet kapaszkodni.
A Mercedes X-osztály jelen képviselője nem a munkások és vadászok, hanem a felső tízezer tagjainak körében számíthat komoly népszerűségre.
Ráadásul a nagyon brutális G500-ból az emelt változat, ami még vagy húsz centivel magasabb is az átlagosnál.