Megvadítva: 621 lóerős lett a BMW 8-as kupéja

Az M8-ra néhány hónapot még várnunk kell, addig is azonban itt a Manhart hasonlóan erős 8-as modellje.

  • hvg.hu hvg.hu
Megvadítva: 621 lóerős lett a BMW 8-as kupéja

A BMW hosszú hallgatást követően a nyár elején támasztotta fel a 8-as sorozatot, melyből novemberben a nyitható tetejű változat is megérkezett. Nyílt titok, hogy jövőre debütál a gyári csúcsmodell, a várhatóan 600-625 lóerős M8, de az erős 8-asra vágyók igényeit addig is kielégíti a Manhart. Konkrétan ezzel a felpaprikázott kiadással:

Manhart

A 4,4 literes biturbó V8-as benzinmotorral szerelt M850i teljesítményét 530-ról 621 lóerőre növelték, ezzel párhuzamosan pedig a nyomatékcsúcs 750-ről 870 Nm-re emelkedett. A menetteljesítmények javulásával kapcsolatban egyelőre sajnos még nem nyilatkoztak a cég képviselői.

A Manhart a kocsi külcsínjét is kezelésbe vette, ennek eredményeképp a 8-as minden korábbinál vadabb külsőt vonultat fel. A fekete-arany fényezésű Manhart MH8 600 ültetett sportfutóművet kapott, 21 colos könnyűfém felniken gördül, a motor pedig egy hangos sportkipugón keresztül ordít a világba.

Manhart

A várható ár egyelőre ismeretlen. Hazánkban a 0-100-as sprintet 4,9 másodperc alatt abszolváló 840d alapára 33 millió forint, az álló helyzetből 100-ra 3,7 másodperc alatt katapultáló M850i pedig minimum 40,94 millió forint ellenében vezethető haza.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.