Halálos gázolás történt az esztergomi vasútvonalon
Késésekre kell számítani.
A számítások szerint negyven százalékkal lehetne csökkenteni a szállítási időt és húsz százalékkal az üzemanyag-felhasználást a Barents-tenger és a Balti-tenger közötti vasúti összeköttetéssel.
A burkolat a jelek szerint alig néhány évnyi használatot követően kezdi felmondani a szolgálatot.
A lezuhanó fémszerkezet letépte a felsővezetéket és valószínűleg a síneket is megrongálta. A román állami vasútnál egyelőre nem tudták megmondani, mikor lesz ismét járható a pálya.
Kell hozzá 1500 jól képzett pályaépítő munkás összehangolt tevékenysége, időben a helyszínre érkező gépek és kínai munkaszervezés.
Olyan közbeszerzési szabályokat hoztak az új vasúti beruházással kapcsolatban, amilyenek Európában még nem voltak.
A felcsúti polgármester egyik cége, az R-Kord a debreceni vasútépítésbe szállhat be, a V-Híd Építő Zrt.-vel közösen majdnem 14 milliárd forintért végezhetik el a munkát.
Magyarország 62 milliárd forintot költene egy szlovéniai vasútvonal építésére, a szerződést a napokban véglegesíthetik. A szlovén ellenzéknek nem tetszik az üzlet.
Az SBS szerkesztői, úgy tűnik, megirigyelték norvég kollégáik újításait.
A fotó láttán két roppant egyszerű kérdés merülhet fel bennünk, a hogyan és a miért?
A Szegedet Hódmezővásárhellyel összekötő új villamosvasút előkészítését Szegeden is megkezdték a Rókusi pályaudvarnál. Az igazán látványos munka tavasszal indul.
Szenzációs művészeti projekt jött létre a Hamburgot és Jénát összekötő vasútvonal mentén.
Aki majd Püspökladány és Ebes között utazik, tudhatja, hogy a vonalat a Mészáros cégét is magába foglaló konzorcium újította fel 75 milliárd forintért.
A hullámverés és a jégzajlás kimosta a vasúti pályát Fonyód és Bélatelep között az elmúlt évtizedekben. Egy új építménnyel próbálják megakadályozni, hogy a felújított pályával már nem történjen ilyen.
A tervek szerint nyáron indulhat a Püspökladány és Ebes közötti 31 kilométeres vasútvonal korszerűsítése. Szolnok és Püspökladány között már felújították a pályát.
Hivatalosan is átadták a Balaton egyik legszebb vasútállomását: a balatonszentgyörgyi vasútállomáson a személyszállítás szempontjából két fontos vasútvonal is találkozik (Budapest–Székesfehérvár–Gyékényes és Balatonszentgyörgy–Tapolca–Ukk), így kiemelt szerepe van a vasútüzem szempontjából is.
Európai országban mindez először fordul elő azóta, hogy 1977-ben megszüntették az utolsó szeparált vasúti kocsit az Egyesült Királyságban.
Felújítják és villamosítják a Szombathely-Zalaszentiván vasútvonalat. Csütörtökön kezdődött a munka, év végére ígérik a befejezést. Ez a szakasz 48 kilométeres. Több helyen átépítik a pályát, az átjárókat, és vágányokat cserélnek. A vonal állomásain és megállóhelyein új peronokat alakítanak ki.
A több mint száz kilométeres vonalból egy 21 kilométeres rész a föld alatt fut majd. A névadó elment kedden a helyszínre, és megnézte az egyik alagutat.
Sem a fénysorompó, sem a félkarú sorompó nem működik a 44 milliárdból felújított Budapest–Esztergom vasútvonalon.