Drágább lett a legolcsóbb villanyautó, a Dacia Spring
A tisztán elektromos hajtásláncú városi kisautó ára 7 millió forint magasságában alakul.
A tisztán elektromos hajtásláncú városi kisautó ára 7 millió forint magasságában alakul.
Az elmúlt negyedévben minden korábbinál több villanyautó készült az amerikai gyártónál.
A nehéz akkumulátorral szerelt szovjet kisautó hatótávja 100 kilométer magasságában alakult.
Szuperkompakt villanymotor és kétfokozatú váltó a hatalmas elektromos autóban.
Az amerikai gyártó levette a weboldalairól a sokak által várva várt elektromos sportkocsit.
Az új kínai villanyautó csúcsmodelljében egy hatalmas, nem kevesebb, mint 150 kWh kapacitású akkumulátor található.
Fény derült a 130-220 lóerős és 300-450 kilométeres hatótávú villanyautó hazai áraira.
A valaha készült leghatékonyabb működésű Mercedes premierjére január elején kerül majd sor.
Érkezőben a vadonatúj EQE SUV, melynek prototípusait a svéd télben tesztelik éppen.
A non-plus-ultra kategóriás sportos luxus villanyautó itthoni alapára bőven 60 millió forint felett alakul.
A Toyota prémium márkája hamarosan piacra dobja az ikonikus LFA utódját, melyben már nem lesz belsőégésű motor.
A Ford arra kényszerült, hogy leállítsa a közelmúltban leleplezett Ford F-150 Lightning rendelési rendszerét.
A négykarikás gyártó legsportosabb csúcsmodellje sem kerülheti el a sorsát, villanyautóvá fog változni.
Az egyelőre meglehetősen titokzatos újdonság hátán i3 típusjelzés látható.
Még nem tették közzé mennyi lesz a tarifa.
Megérkezett Európába a Mustang Mach-E legsportosabb új változata, melyet a zord téli időjárású Lengyelországban fogtunk vallatóra. Mire jó 860 Nm és mennyire igaz az 500 kilométeres hatótáv? Jövünk a válaszokkal!
A Polestar 2 eddig sem volt éppen lomha, mostantól azonban kicsit még dinamikusabban viselkedik.
A technika mindhárom esetben ugyanaz, azonban a körítés annyira eltérő, hogy laikusként akár teljesen önálló modellnek is tekinthető a Q4 e-tron, az Enyaq iV, illetve az ID.4. Melyik miben jobb, miben gyengébb? Jövünk a részletekkel!
Városban általában mindegyik elektromos autó jól teljesít, de mi a helyzet az autópályán?
A japán mamutcég úgy véli, hogy a közeljövő autózását illetően hiba lenne mindent egy lapra, csak és kizárólag a villanyautókra feltenni.