Magyarországon a Mercedes EQS luxus villanyautó új alapmodellje
Immár hazánkban is rendelhető az EQS gyengébb és szerényebb hatótávú legolcsóbb változata.
Immár hazánkban is rendelhető az EQS gyengébb és szerényebb hatótávú legolcsóbb változata.
Nagyon nem mindegy, hogy egy elektromos autót Lengyelországban vagy Svájcban használ valaki, ráadásul az sem, a nap melyik időszakában tölti valaki az autóját. Mivel éjjel visszaesik a napenergia részaránya, ilyenkor ugyanúgy hagyományos forrásból töltődnek az elektromos autók.
Az egyelőre meglehetősen titokzatos modell hivatalos leleplezésére már nem kell sokat várnunk.
Az egyedi megvilágítást kapott panelt már csak komoly jóindulattal lehet hűtőrácsnak nevezni.
Az újdonság tulajdonképpen nem más, mint az ID.4 sportosabb hangulatú testvérmodellje.
A SEMA kiállításon többféle Mustang Mach-E tuningverziót is bemutatnak.
Ez a BMW nem a külsejével, hanem sokkal inkább a belsejével hódít, és bár iszonyatosan nagyot lép, mégsem vezetni a legnagyobb élmény, hanem egyszerűen csak síri csendben utazni benne. Olyan, mint egy négykerekű business lounge.
A Volkswagen konszern új spanyol almárkájának első villanyautója olyan lett, mint amilyennek a korábban kijött VW ID.3-nak kapásból lennie kellett volna: van fantázia a formatervében, jól sikerült az utastere és a vezetésében is akad élvezet. De nem akkora adrenalinbomba, mint a "füstös" Cuprák.
Az olasz gyártó már idén bemutatta volna új kompakt szabadidő-autóját, de keresztülhúzták a számításait.
Belgiumban próbáltuk ki a svéd márka első csak online rendelhető új androidos modelljét, mely kupésra faragott szabadidő-autóban most először újrahasznosított anyagok váltották az állati bőrt.
Nem, ez most kivételesen nem egy újabb divatterepjáró, hanem "csak" egy praktikus családi kombi.
Az év elején leleplezett újdonságra egészen mostanáig kellett várni.
A kompakt szabadidő-autó tömege a masszív akkumulátor miatt bőven meghaladja a 2 tonnát.
Hamarosan legördülnek a gyártósorokról az első német Teslák, de a gyártás felfuttatása hosszabb időt vehet igénybe.
Az elektromos szabadidő-autó a VW ID.4, a Skoda Enyaq iV és a Kia Niro EV új kihívójának tekinthető.
Az 5,21 méter hosszú német elektromos autó megkapta a hivatalos EPA minősítését.
A tisztán elektromos hajtásláncú autók sokkal kevesebb alkatrésszel rendelkeznek és teljesen más felépítésűek, mint belsőégésű motoros társaik, ami komoly hatást gyakorol az iparágra.
A tuningmesterek egy kicsit sportosabb megjelenésűvé és dinamikusabb viselkedésűvé tették a dobozos modellt.
A szabadidő-autó kategóriás újdonság többek közt drift üzemmóddal is rendelkezik.