Megmagyarázta a MÁV-vezér, miért annyi a menetidő, mint a Monarchia idején
Túl sok az utas és a vonat, ezért nem gyorsult a közlekedés a MÁV vezérigazgatója szerint.
Túl sok az utas és a vonat, ezért nem gyorsult a közlekedés a MÁV vezérigazgatója szerint.
Németországban Észak-Rajna–Vesztfália rendőrsége is a sokkolás eszközével próbálja felhívni a figyelmet arra, mennyire fontos figyelmesen és kizárólag a kijelölt útvonalakon közlekedni a pályaudvarokon, vasúti megállókban.
A három állat közül az egyik elpusztult, a vonaton senki sem sérült meg.
Ugyanis jelentős változások lesznek a hatvani, a szolnoki és a lajosmizsei elővárosi vonatoknál.
A Miskolc–Hidasnémeti-vonalon pedig egy teherautó miatt késnek a vonatok.
Bár sokan trükkfelvételre gyanakodnak, erről szó sincs. Van ahol tényleg ilyen szorgosan dolgoznak a munkások.
Ha minden igaz, a magyar vasút utasainak meg kell majd ismerkedniük egy új fogalommal az IC-k, vagyis az InterCity-k mellett. 2019-től jönne az IC Plusz, ami egyes vélemények szerint magával hozhatja az eddigi IC-rendszer szétzilálását.
A vonatok 90 százaléka volt pontos az elmúlt másfél évben. Előtte éveken át jóval rosszabb volt ennél az arány.
A tervek szerint 2021-től állítanák forgalomba a holland vasút új InterCity szerelvényeit, amelyek az ígéretek szerint minden igényt kielégítenek majd a szelektív szemétgyűjtési lehetőségtől kezdve a wifin át egészen a mozgáskorlátozottak által használható WC-ig.
Indiában halnak meg a legtöbben a világon szelfizés közben.
A sofőr megpróbált minél messzebb állni a sínektől, de így is baleset lett a vége.
A terrorkockázat és a szórványos balesetek ellenére a szuperexpresszek nagyon biztonságosak, és immár nemcsak a légi járatokkal, hanem egymással is vetélkednek az utasokért.
Egy férfi három ülést foglalt el egyszerre, de nem is ez volt a legnagyobb baj vele.
A férfit a vonat átkutatása során találták meg.
A mozgáskorlátozottságot igazoló okiratot követelte a kalauz a kerekesszékben ülő férfitól.
Nyugodtan le lehet szállni, sokat fog még állni a vonat egy baleset miatt – tanácsolta a kalauz. Nem nehéz kitalálni, mi lett a történet vége.
A vonat utasai nem sérültek meg a balesetben.
Szenzációs művészeti projekt jött létre a Hamburgot és Jénát összekötő vasútvonal mentén.
Testkamerákat szerelnének a jegyvizsgálókra, Budapest elővárosi vonatain kezdődik a tesztüzem.
Nem közlekednek a vonatok Rákospalota-Újpest és Dunakeszi állomások között, mert hétfő hajnali 4 órakor egy tehervonat halálra gázolt egy embert - közölte a Mávinform.