Folyamatosan küzd a MÁV a vonatkövető oldalak ellen
Egyelőre nem túl nagy sikerrel, mivel folyamatosan szaporodnak a Vonatinfót pótló weblapok.
Egyelőre nem túl nagy sikerrel, mivel folyamatosan szaporodnak a Vonatinfót pótló weblapok.
Az oldal a MÁV térképes adatbázisának adatait jeleníti meg. A készítői nem állnak kapcsolatban a vasúttársasággal.
Vonat elé lépett egy ember az Újpesti vasúti hídon. Nem élte túl.
Letört áramszedő, leszakadt felsővezeték, rosszul lett utas, elromlott váltó: kimaradt járatok, késések szinten minden elővárosi vonalon a főváros környékén, és messzebb is.
Túl sok a késés, ez „kellemetlen” a MÁV-nak és „frusztráló” az utasoknak. Hegyi Zsolt pályafelújítást és járműbeszerzést ígért, de konkrétumok nélkül. Addig is a járműbeszerzés „0. pontja”: a karbantartás.
A szombati vasúti káoszért Lázár János minisztert okolja Vitézy Dávid közlekedési szakértő.
A különös adatokra Vitézy Dávid hívta fel a figyelmet.
Egy szakaszon pótlóbuszok viszik az utasokat.
Leszakadt a felsővezeték Cegléd és Ceglédbercel-Cserő között az egyik vágány felett, a másikon pedig pályakarbantartás miatt szünetel a forgalom; a ceglédi vonalon ezért jelentősen nő a menetidő - közölte a Mávinform a honlapján szombat délután.
A fiatalok nem jelentették be előre utazásukat, a Ljubljanába induló InterCityn pedig eredetileg 228 ülőhely volt. Nem csoda, hogy problémát okoztak, aminek háromórás veszteglés lett a vége a Kelenföldi pályaudvaron.
Spanyol fiatalok lepték el csütörtök reggel a Budapestről Ljubljanába induló InterCity-t a Kelenföldi pályaudvaron. A tömegjelenetek miatt többen rosszul lettek, egy állapotos és egy idős nőt is ki kellett menteni a zsúfolt kocsikból. A vonat reggel kilenc helyett délben indult el, az utasok tapssal üdvözölték a fejleményt.
Ha Budapest-Miskolc között vonatozna, ne számítson sok jóra.
Ugyanaz lett a legzűrösebb vasútvonal tavaly, amelyik az előző két évben is, de sokkal szorosabb lett a verseny. A problémásak mellett összegyűjtöttük az év legjobb vasútvonalait is, és néhány különleges pillanatot is bemutatunk a vasút mindennapjaiból.
Egy újonnan indult Twitter-fiók arról igyekszik tájékoztatást adni, hogy mennyit késtek a MÁV szerelvényei. A fejlesztés két programozó munkája.
Még mindig tart a megrongálódott felsővezeték helyreállítása.
Egy kecskeméti iskola osztályának budapesti kirándulása sem volt zökkenőmentes, ők hét órát utaztak.
Meghibásodott a biztosítóberendezés, a Keleti pályaudvar csak korlátozottan tud fogadni és indítani vonatokat, emiatt késések várhatók több vasútvonalon - tájékoztatta Kavalecz Imre, a Mávinform ügyeletese szombat reggel az MTI-t.
A Budapest-Cegléd-Szolnok-Debrecen-Záhony vonalon még nem hárultak el a nagy szél okozta gondok.
Levideózták, ahogy a Szegedről Békéscsabára tartó személyvonat egyik mozdonya és egy személykocsija kisiklott Szeged-Rókus állomáson.
A hattyú odatelepedett a másik, elpusztult állat mellé a sínekre, blokkolva a vonatközlekedést. A tűzoltóknak kellett elszállítani.