13 magyar cég is ott van Európa leggyorsabban növekvő vállalatai között
Az Mcule immáron negyedszer fért fel a Financial Times ezres listájára.
Az Mcule immáron negyedszer fért fel a Financial Times ezres listájára.
Vállalkozóként kiszolgáltatottak a platformcégeknek, romlanak a munkafeltételeik, kedvezőtlen az adózásuk. Összefogást akarnak, és bizonyos munkaóra-mennyiséggel járó automatikus alkalmazotti státuszt.
Kevesebbet kell várakozniuk azoknak, akik új lakást építenek, vagy a régit újítják fel. A leggyorsabban a villanyszerelők jönnek, de a burkolókra még most is bő két hónapot kell várni. A munkadíjak eközben már négyzetméterenként 10 ezer forint felett járnak.
Mit panaszolt be az Európai Bizottságnál a SPAR, és honnan ered a feszültség a kormány és a külföldi kiskereskedelmi vállalatok között? Mit állított Orbán Viktorról a cég osztrák vezére, és mi lehet a valóságalapja? Reális-e, hogy kivonuljon a boltóriás Magyarországról? Ezeket a kérdéseket tisztáztuk közéleti podcastunkban.
Már 40 átkelőpont van a két ország között.
Félmilliárd forintra becsülik csak decemberre a Temu reklámköltéseit piaci elemzők. Arra is figyelmeztetnek, hogy ha sikerrel uralja le a piacot a kínai kiskereskedő, akkor eltűnnek a mostani kedvezmények, és egy olyan kereskedő maradhat a nyakunkon, akivel szemben nehéz lesz érvényesíteni a vásárlói jogokat. A hazai kereskedők védelme érdekében állami beavatkozásra is számítanak, de létrehozták a Temu Indexet, hogy megmutassák mennyire nyomulnak a kínaiak.
Pedig a pénzügyi megállapodással nem lett volna gond.
A tulajdonosok azt ígérik, itt nincs vége a történetnek.
Váradi József üzent a magyar légitársaság hazai elsőségét megkérdőjelező Michael O’Leary-nek.
A Wanhua az elmúlt időszakban több céges közleményben tette világossá, hogy ráfekszenek az akkuiparra. Tavaly augusztusban alapítottak egy magyar leányvállalatot, melynek a tevékenységi körében is ott van az akkugyártás és a hulladék-újrahasznosítás. Február 28-i közleményükben egy magyar telephelyet is megemlítettek, egy nappal később Szijjártó Péter is tárgyalt a cég vezetőivel, de az akku szót nem írta le az erről szóló posztjában.
Az Építési és Közlekedési Minisztérium szerint az ő számításuk a helyes, valóban évi 1 milliárdos lesz a tarifareform pluszköltsége, és nem 10-13 milliárdos, ahogy azt a lap becsli.
Egyelőre nem tudni, ez hány járatot érint Magyarországon.
A reptér közleménye szerint ők mindenben szabályszerűen jártak el a hitelrészletek lehívásakor.
Az első napokban a KÖBE, az Alfa és a Generali vitte az új biztosítások több mint felét.
A korábbi helyettes veszi át az eddigi vezér helyét, aki a 4iG igazgatóságába távozik.
Beszünteti budapesti szolgáltatását is a Blinkee.city Hungary, így tavasztől nem lesznek elérhetők az elektromos bérrobogók, legalábbis nem úgy, ahogy eddig.
Az iváncsai akkugyár selejtes termékeit egy olyan volt ásványvízgyár területén tárolták, ahol a kút összeköttetésben volt az ivóvízhálózattal.
A fórumon a szlovéniai Andrada képviselői nem, de Aradszki András, a kerület KDNP-s országgyűlési képviselője részt vett.
Negyedére csökkent a legjobb minősítéseket megkapó szálláshelyek aránya, amióta új kézbe került a csillagok osztása.