A Wizz Air lett a legrosszabb légitársaság a nagy-britanniai késések alapján
Átlagosan 8 és fél perc késéssel szálltak fel a repülők Nagy-Britanniában tavaly, a Wizz Air 14 perces eredménye a lista utolsó helyét jelentette.
Átlagosan 8 és fél perc késéssel szálltak fel a repülők Nagy-Britanniában tavaly, a Wizz Air 14 perces eredménye a lista utolsó helyét jelentette.
A vállalat az érintett 400 oroszországi munkavállalóját viszont továbbra is támogatja.
Ráadásul a Mol is tovább csökkenti a szállítható mennyiségeket feléjük.
Lomokból készített játékokkal nevel a családi vállalkozás, de a katatörvény őket is ellehetetlenítheti. Ha árat emelnek, nem tudnak tömegrendezvényekre, iskolákba eljutni, ahol a szemléletformáló munkájukra igazán szükség van. A Deutsche Welle riportja.
"Egy belvárosi étteremben kevésbé lehet sózni az ételeket, mint a külvárosban" - vélik a budapesti Urban Betyár tulajdonosai. A Leidal család azonban azt is tudja, másfajta élményre is szükség van már, így ők nemcsak ételekkel, hanem egy egyedülálló néprajzi gyűjteménnyel is igyekeznek becsábítani a vendégeket. De mi volt előbb? A gyűjtemény vagy a konyha? És mire van szükség a Covid után a vendéglátásban? Leidal Csabával és fiával beszélgettünk.
Csütörtökön már nem indították el az utasokat, azokat pedig, akik külföldön vannak, hazahozzák. A hvg.hu tud olyan károsultról, aki 5500 eurót fizetett be.
Az áruház arra figyelmeztetett, hogy a lisztériás étel elfogyasztása után a terhes nők, a kisgyermekek és a legyengült immunrendszerűek megbetegedhetnek.
A drasztikusan megnőtt rezsiköltségek fedezetét még ki lehetne gazdálkodni a vendéglátásban, de az egyéb költségek emelkedése, a végrehajtott béremelések mellett erre sokan már nem lesznek képesek, a kormánytól pedig aligha várható jelentős segítség. A megtakarítást jelentő energetikai fejlesztések drágák, időigényesek és szakember sincs elég. A hosszú távú rezsiszerződések miatt a költségemelkedés nem egyszerre éri el a vállalkozásokat, 2023 tavaszára tisztázódhat, ki tud talpon maradni.
Az idei aszályos év is megmutatta, hogy mennyire fontos a talaj tápanyag-utánpótlásának biztosítása. A mezőgazdaság megújításának egyik kulcsa pedig a drónos technológia, amelyet Magyarországon az ISM Technology Kft. egy meglepő alapanyag felhasználásával alkalmaz.
Egy idiótázás most is belefért azért a cég vezérigazgatójától.
Olyan bért kínálna a Foodpanda a futároknak, amelytől azt remélik, hogy sokan vállalják a munkát azután is, hogy már nem katázhatnak.
A szakszervezet, amely már régóta szeretne vasárnap déli zárórát, az energiaárak megnövekedését is behozta az indokai közé. Az eddigi események alapján nem úgy tűnik, hogy nagy esélyük lenne a sikerre.
A Vodafone megszerzése egy jól ismert taktika része az Orbán-kormány részéről, ahol sokféle eszközt bevetnek az állami, de legalábbis kormányközeli tulajdon erősítésére. Van, amikor az állam üzleti szereplőként jelenik meg, ha magyar kézbe szeretne adni egy üzletágat, máskor inkább a törvényekkel teremt olyan helyzetet, hogy nagyon ne lehessen más végeredmény, mint amit szeretne. És persze van, amikor meghúzódik a háttérben, hozzá közel álló piaci szereplőkre bízva az elvileg független üzleti döntéseket.
Már a második Orbán-kormány kimondta, hogy nemzeti mobilszolgáltatónak márpedig lennie kell, és minimum 2012 elejétől fogva többször, többféleképpen neki is futott a feladatnak, de mindig visszapattant. Most egy 2013-as tervet leporolva, a gigászi megszorítások közepette is elképesztő összeget elköltve vette meg a Vodafone-t, a NER egyik mintacégével, a 4iG-vel közösen, így végül lesz nemzeti mobiltársaság.