#vásárlók

Ezekkel a praktikákkal költenek kevesebbet olvasóink
 

Ezekkel a praktikákkal költenek kevesebbet olvasóink

Az infláció hatására a vásárlói trendek megváltoztak, a rendkívüli drágulás sokakat arra kényszerített, hogy átgondolja megszokott vásárlási szokásait. Az, hogy hogyan és milyen mértékben kényszerültek változtatni az addigi rutinon a vásárlók, nagyon változatos képet mutat. Cikkükben olvasóinkat kérdezzük arról, kit hogyan érintett a drágulás, és mit tesz azért, hogy több maradjon a pénztárcájában a nagybevásárlás után.

Lidl Magyarország Lidl Magyarország








Egy kis ésszel lenyomhatják a belvárosi kisboltok a plázákat
 

Egy kis ésszel lenyomhatják a belvárosi kisboltok a plázákat

Franciaországban már régi probléma, hogy a városközpontokban egyre kevesebb pékség, fodrász, optikus, zöldséges, vagyis a közvetlen közelben lakók igényeit kielégítő bolt vagy szolgáltatás működik. Főleg a százezer lakosnál kevesebbet számláló településeken sok az üres üzlethelyiség.

hvg.hu hvg.hu

Cipőkre nagyon szeretnek panaszkodni a magyarok
 

Cipőkre nagyon szeretnek panaszkodni a magyarok

Javult a magyar fogyasztói tudatosság, ugyanis az év első három hónapjában a fogyasztók 15 százaléka élt panasszal valamilyen termék vagy szolgáltatás miatt, szemben a 2016 utolsó negyedévében mért 14 százalékkal – derül ki a CP Contact fogyasztóvédelmi tájékozottságot és attitűdöt felmérő kutatásából.

MTI MTI





Karácsony: min spórolunk a legtöbbet?
 

Karácsony: min spórolunk a legtöbbet?

Öt százalékkal kisebb forgalomra és több készpénzes vásárlásra számítanak a kereskedők most karácsonykor. Mire és mennyit vagyunk hajlandók költeni és miről árulkodnak a különféle statisztikák? Ennek néztünk utána.

hvg.hu hvg.hu