Íme a Mercedes legfrissebb 843 lóerős biturbó V8-as újdonsága
A fejlesztők csak óvatosan nyúltak hozzá a Mercedes-AMG GT 63 S E Performance 4 ajtós kupéhoz.
A fejlesztők csak óvatosan nyúltak hozzá a Mercedes-AMG GT 63 S E Performance 4 ajtós kupéhoz.
Megkezdődött az új X1 legsportosabb változatának hazai forgalmazása.
Benzines, dízel és plugin hibrid hajtáslánccal támad az elődjénél nagyobb, tágasabb és okosabb vadonatúj Skoda Kodiaq.
Jelek szerint sikerült találni közel 150 eddig szunnyadó lóerőt az Urus kiváló biturbó V8-as motorjában.
A limitált szériás japán szabadidő-autó indulóára hajszálnyival 8 millió forint alatt maradt.
Ebből a B csoportos emlékeket felidéző sportkocsiból alig több mint 200 példány készült a 80-as évek derekán.
Itt a megoldás azok számára, akik a gyári alapmodellt esetleg picit unalmasnak találják.
A hajtásláncában már villanymotort is felvonultató új Ford Ranger minden korábbinál nagyobb nyomatékkal kecsegtet.
A G-Klassénak nemcsak a futóművét, hanem a teljesítményét is szinte az egekbe emelték.
Ha felbukkan a visszapillantó-tükörben egy ilyen amerikai monstrum, szinte minden sofőr azonnal előzékenyen lehúzódik előle.
A limitált szériás RS7 csúcsnyomatéka bőven meghaladja az 1000 Nm-t.
Mutatjuk, hogy hogyan fest testközelből a japán szabadidő-autó limitált sorozatú egyedi új kiadása.
A világbajnok Tommi Mäkinen versenyautójának alapját adó közúti raliautó igen komoly értéket képvisel.
Az emelt futóműves elektromos Mustang hatótávja 400 kilométer magasságában alakul.
Az ingolstadti gyártó szívómotoros régivágású szupersportkocsijának napjai meg vannak számlálva.
A bajorok 3 literes 6 hengeres dízelmotorjában a jelek szerint bőven van még erőtartalék.
A 6 hengeres őszinte BMW jobban mozog, mint az igen fejlett, de nagyon nehéz hibrid technikát felvonultató 4 hengeres Mercedes.
A látványos kialakítású új Alfa Romeo Romeo 33 Stradale biturbó V6 és tisztán elektromos változatban támad.
Az európaiként már-már felfoghatatlan méretű terepjáróban egyszerre akár tíz személy is helyet foglalhat.
A 46 évvel ezelőtt debütált és még mindig gyártásban lévő orosz terepjáró minden korábbinál erősebb új csúcsverzióban támad.