Zöld rendszám és biturbó V8: 739 lóerős a valaha készült legerősebb Porsche SUV, az új csúcs Cayenne
A most leleplezett Cayenne Turbo E-Hybrid maximális nyomatéka megközelíti az 1000 Nm-t.
A most leleplezett Cayenne Turbo E-Hybrid maximális nyomatéka megközelíti az 1000 Nm-t.
A kis kétüléses újdonság teljesítménye bőven meghaladja az 500 lóerőt.
A kiváló 5 hengeres turbómotorban a jelek szerint sikerült még találni 78 eddig szunnyadó lóerőt.
A Mazda CX-60 egy olyan prémium SUV, mellyel megközelíthető akár a lökettérfogathoz hasonló 3,3 literes fogyasztás. Kipróbáltuk a zöld rendszámos PHEV testvérmodellt szinte minden fronton verő 254 lóerős dízelverziót.
Az Infiniti legfrissebb újdonsága a full size szabadidő-autók piacán áll hadrendbe.
A SsangYong megkezdte remek ár/érték arányú új középkategóriás szabadidő-autójának itthoni forgalmazását.
Az új kétajtós AMG GT motorját nem igazán érheti kritika, messze átlag feletti tömegét viszont nagyon is.
Erősebb villanymotor és nagyobb kapacitású akkumulátor a zuffenhauseniak új sportszedánban.
Az egyetlen példányban készült sportkupé az első Continental GT-nek állít emléket.
A nyújtott tengelytávú szabadidő-autó jobb hátsó ülésén fejedelmi kényelemben lehet utazni.
Az erősen limitált mennyiségben gyártandó nyitható tetejű újdonság garantáltan ritkán jön majd szembe velünk az utakon.
A biturbó V8-as motorral szerelt AMG 63 alig több, mint 3 másodperc alatt katapultál 0-ról 100 km/h-ra.
A világ legnépszerűbb pickupja háromféle változatban érhető el az öreg kontinensen.
A méregdrága Zenvo Aurora benzinmotorjának percenkénti legnagyobb fordulatszáma megközelíti a 10 ezret.
A Mercedes-AMG SL63 Manufaktur Big Sur designját az Egyesült Államok nyugati partjának hangulatos naplementéi ihlették.
A 150 millió forintos ár miatt vélhetően ritkán jön majd szembe az utakon ilyen Range.
Kihívásokkal teli offroad pályán ismerkedtünk meg testközelből a német, brit, osztrák és francia génekkel rendelkező új kockaformájú terepjáróval, a benzines/dízel BMW hajtáslánccal szerelt Ineos Grenadierrel.
Az új Ranger legjobban kihegyezett sportos terepverziója szinte igényli, követeli a kínzást, amit aztán röhögve bír, és a legjobb az egészben, hogy aszfalton szinte ugyanolyan kezesbárány, mint sárdagasztás vagy sziklamászás közben.
A Ford limitált mennyiségben ugyan, de hivatalosan is megkezdi az ikonikus terepjáró új generációjának európai és magyarországi forgalmazását.
A Tesla Roadster riválisának tekinthető méregdrága újdonság 2 másodperc körüli 0-100-as szintidővel bír.