Még potensebb sportkombi: jön a BMW M3 CS Touring
Érkezőben a megoldás azok számára, akik az M3 Touringnál is egy kicsit izgalmasabb családi autóra vágynak.
Érkezőben a megoldás azok számára, akik az M3 Touringnál is egy kicsit izgalmasabb családi autóra vágynak.
Terepjárásra tökéletesen alkalmatlan, autópályán viszont kiválóan száguld a Ferrari Purosangue új tuningverziója.
Egymásnak eresztettük az AMG GLE 53 4Matic+ Coupét és az EQE 350 4Matic SUV-ot, megnéztük, hogy hogyan viszonyul egymáshoz a sportos hangvételű 6 hengeres kupéterepjáró és a politikailag maximálisan korrekt tisztán elektromos szabadidő-autó.
A triplamotoros villanyautó 2 másodperc alatt pattan fel álló helyzetből 100-as tempóra.
A Tesla Model S kategóriájában szereplő újdonság hátsó- és összkerékhajtású változatban elérhető lesz.
Egyetlen hibrid hajtáslánccal, immár V6-os erőforrás nélkül debütált a kilencedik generációs Toyota Camry.
Elődjénél is meghökkentőbb, kicsit még inkább megosztó designnal támad a második generációs Toyota C-HR, mely most először zöld rendszámos plugin hibrid hajtáslánccal és akár 20 colos kerekekkel is rendelhető. Árban pedig már sajnos a sokkal nagyobb RAV4 nyakán liheg.
A RAM 1500 új csúcsmodellje az elődjénél kettővel kevesebb hengerrel áll hadrendbe.
Megérkezett a Mini legnagyobb modelljének legerősebb változata, az összkerék-hajtású új John Cooper Works Countryman.
3 hengeres benzinmotorral, normál és lágyhibrid verzióban debütált a japán gyártó új kisautója.
A Ram 1500 Ramcharger egy jókora benzinmotorral küzd a hatótávpara ellen.
Megérkezett hazánkba a német, brit, osztrák és francia génekkel rendelkező kockaformájú terepjáró, a benzines/dízel BMW hajtáslánccal szerelt Ineos Grenadier vadonatúj platós verziója, a Quartermaster.
Megérkezett az enyhén frissített külsejű, gazdagabb alapfelszereltségű új négyajtós AMG GT.
Ilyen az, amikor a biturbó V8-ra épülő plugin hibrid hajtásláncból minden energiát kifacsarunk.
A Ferrari 499P Modificata nem használható közúton és hivatalos versenyeken sem lehet rajthoz állni vele.
Megérkeztek Magyarországra a vadonatúj E-Klasse első 6 hengeres kivitelei.
Nem SUV, hanem régi vágású szedán, ráadásul nem is elektromos, hanem "ördögtől való" dízel. Kipróbáltuk, hogy hogyan muzsikál a gyakorlatban a csúcstechnológiával alaposan telepakolt, mégis konzervatív hangulatú vadonatúj E-Klasse.
A 4 literes benzinmotorral szerelt sportkocsinak nem meglepő módon alaposan megkérik az árát.
A bőven 45 millió forint felett nyitó új sportterepjáró 3,5 másodperc alatt pattan fel álló helyzetből 100-as tempóra.
A Hennessey gigászi újdonsága sportkocsiként katapultál 0-ról 100 km/h-ra.