Luxus már az új autó, helyette a 1,5 milliónál olcsóbb használtat keresik a magyarok
A hazai autópark átlagéletkora 15,6 év.
A hazai autópark átlagéletkora 15,6 év.
Magyarországon nagyjából két év alatt jön össze ennyi.
A tavalyi év egészében az EU legrosszabbul teljesítője volt a magyar piac.
Összesen négy olyan modellt találni, amely listaáron ötmillió forint alatt elvihető.
Hazai pályán előzték meg a Volkswagen Golfot.
Az elmúlt hónap a legrosszabb júniusi adatokat produkálta, amióta statisztikákat készít az európai autógyártók szakmai képviselete.
Folyamatos az áttérés az alternatív hajtással is rendelkező autókra.
Jó néhány régiós országban azt mutatják a számok, hogy visszapattannak az eladások a korábbi szintre. Náluk egyelőre laposabb a görbe.
Alig vannak vevők, a gyárak leállása miatt pedig nagyon nehéz egyedi megrendelésű új autókat kapni. Aki viszont hajlandó raktárkészletből választani, jól járhat.
Szinte minden nagy tagállamban jelentős mértékben nőtt a forgalomba helyezett új gépkocsik száma az elmúlt hónapban.
Az állami kedvezménnyel vett hétszemélyes járművekre jellemzően kötelező casco biztosítást kötni.
Az idei év első 10 hónapjában közel 120 ezer új autó került már forgalomba. Emlékezetes, hogy a historikusan legjobb években, 2003/2004-ben, produkált hasonlóan erős számokat az új autók eladása.
Egyre magasabban szárnyal a Skoda – de ha túl sok a barátod, nem marad időd az ellenségeidre. Egyelőre úgy tűnik, a csehek nem tudnak hibázni, ügyesen lavíroznak a német anyakonszern útvesztőjében úgy, hogy mindig jól jönnek ki belőle. Ha minden (a)Karoq szóvicc mellé egy autóeladás strigulát is behúzhat majd a Skoda, akkor nem lesz itt gondjuk.
Mind az újautó-importőrök, mind a legnagyobb használtautó-kereskedő cégek 10 százalékos növekedést várnak saját piaci szegmensükben az idei évre. A javuló pénzügyi mutatók mellett, a nagyon elöregedett autópark is hajtja a cseréket.