Értesítette a Mol a bugyi benzinkutat, hogy megfelezték a rendelhető üzemanyag mennyiségét
A kút szerint valószínű, hogy korlátozásokat kell bevezetniük.
A kút szerint valószínű, hogy korlátozásokat kell bevezetniük.
A Mol-vezér Hernádi Zsolt szerint, ha az ársapka továbbra is változatlan formában fennmarad, akkor nem érkezik az országba import üzemanyag.
A cég szerint történelmi magasságokba emelkedett a hazai kereslet, miközben a régiós üzemanyagpiacon számottevően kisebb az alapanyagkészlet, ami komoly kihívások elé állítja őket.
Napjainkban több mint 25 ezer kereskedelmi célú utasszállító van forgalomban, amik jelentős károsanyag-bocsátásért felelősek. Egy újfajta üzemanyaggal valószínűleg csökkenthető lenne ez a mennyiség.
Az ársapka miatt úgysem ezt az összeget fizetik az autósok.
A márciusban meghatározott 10 helyett már 18,5 milliárd forint szerepel a kisbenzinkutakat megsegítő kormányhatározatban.
A Független Benzinkutak Szövetségének elnöke azt mondta: próbáltak minisztériumokhoz fordulni és pénzügyi forrást szerezni, de senki sem segített.
Grád Ottó azt mondta, az árstop állandó veszteséget jelent a benzinkutasoknak.
Az osztrák olajipari cég Pest megyei töltőállomásán egyszer csak felbukkant két ősrégi és méregdrága Rolls-Royce.
A problémára korábban Kunetz Zsombor egészségügyi elemző hívta fel a figyelmet.
Az üzemanyagok árának emelkedését is kifizettetik az utazókkal.
Az üzemanyag-utalványok valószínűleg ugyanúgy működnének majd, mint az energia-utalványok.
Hatszor is eljátszotta a trükköt, de az utolsónál elkapták.
Felmérték, miként hat a szlovák autósokra az üzemanyagok drágulása: kicsivel többen vannak azok, akik kevesebbet vagy egyáltalán nem használnak autót, de van egy jelentős csoport, akik kifizetik a drágább benzint is anélkül, hogy megváltoztatnák a közlekedési szokásaikat.
Legalábbis a Népszava által idézett szakmai forrás szerint.
A Mol elnöke arról beszélt, hogy azért vezették be az üzemanyagkorlátozást, mert nem akartak olyan helyzetet teremteni, hogy valóban üzemanyaghiány alakuljon ki az országban, kiszolgáltatottá téve a lakosságot.
Az olajfinomító pont akkor nem fog teljes gőzzel üzemelni, amikor a legtöbb üzemanyagra lenne szükség.
A Molnál már életbe lépett a változás, az OMV most követte őket.
A Bizottság szerint a tervezett ügylet korlátozhatja a versenyt a kiskereskedelmi üzemanyagpiacokon.
Ideiglenes üzemanyagár-kompenzációt ígértek kormánypártok.