A Suzuki Vitara lett itthon a legnépszerűbb új autó tavaly
A japán márka összességében is piacvezető.
A japán márka összességében is piacvezető.
A németek nem örültek túlzottan a látottaknak.
A különleges Cadillacet alig használták az elmúlt közel három évtizedben.
Már nem kell sokat várnunk a második generációs Volkswagen T-Roc hivatalos bemutatójára.
Van, aki egyszerűen nem hajlandó megváltozni.
Így fest a vadonatúj Suzuki e Vitara nyitható tetejű változata.
A globális autóipar soha nem látott ütemben alakul át. Több gyártónál is sorsdöntő újdonságok érkeznek idén.
A Fiat Brava korai példányai idén már 30. születésnapjukat ünneplik, így akár OT rendszámot is kaphatnak.
Barbalics Bence, Bessenyey Péter, Bódi Zoltán, Cseh Gábor, Csikós Zsolt, Eckhardt Balázs, Göbölyös Zsolt, Kiss Anna, Klug Lajos, Migleci Tanja, Pere László, Sallós-Kovács Péter, Vályi István és Véner Miklós is távozik.
Kevesen tudják, hogy a bajor gyártó legnagyobb luxusmodelljéből a 80-as évek elején kombi változat is készült.
Lehet kedvenceket válogatni bőséggel.
Itt a megoldás arra az esetre, ha a Lamborghini Revueltót esetleg kicsit gyengének találjuk.
A Volkswagen-konszern több márkáját is érinti az az eset, melynek során egy rosszul konfigurált szerver miatt több százezer elektromos gépjármű érzékeny adatai voltak veszélyben – ráadásul hónapokon át.
A tisztán elektromos autók piacrésze még a jelentős növekedést követően sem éri majd el a 17 százalékot.
Egy hét alatt csaknem 140 ezer autóst ellenőriztek a járőrök.
A dupla kereklámpás Zsiguli három évtizeddel tekeri vissza az idő kerekét.
Az év végére is jut még hajmeresztő videó.
A TIME magazin az év találmányait összefoglaló 200-as listáján autós közlekedést megújító ötletek is helyet kaptak. A Cavnue megoldására például Magyarországon is nagy szükség lenne.
Nagyjából két percünk van, hogy meg tudjuk menteni a járművet.
Nagyjából nyolcszoros áron kínálják, mint amennyiért vette.