Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A vártnál kisebb mértékben csökkent a svéd SKF profitja a harmadik negyedben, elsősorban a költségcsökkentésnek és az átszervezéseknek köszönhetően. A világ legnagyobb golyóscsapágy-gyártója arra számít, hogy a következő hónapokban élénkülni fog a kereslet, de még elmarad az egy évvel korábbitól.
A gépipar zászlóshajójának számító svéd vállalat – amely háztartási gépek és repülőgépek számára egyaránt gyárt golyóscsapágyat – adó előtti eredménye 689 millió korona volt a szeptemberrel végződött negyedévben, az egy évvel korábbi 1,86 milliárdot követően, miközben elemzők 538 milliót vártak.
A bevétel 13,3 milliárd koronára csökkent az egy évvel korábbi 15,4 milliárdról, elemzők 13,5 milliárdot jeleztek előre. Az adózott eredmény 62 százalékkal csökkent, 462 millió koronára 1,22 milliárdról, szemben az elemzők által várt 331 millióval. Az üzemi eredmény 54 százalékkal 957 millió koronára esett, a 728 millió koronás elemzői várakozásokkal szemben.
Az SKF sok más gépipari vállalathoz hasonlóan megszenvedte a globális válságot, de a cégnél azt érzékelik, hogy a csoport legnagyobb piacán, Európában a jelek arra utalnak, hogy élénkül a feldolgozóipari tevékenység, és növekszenek a megrendelések. Ugyanez mondható el Ázsiáról és Latin-Amerikáról is, Észak-Amerikában stagnál a kereslet.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.