Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az M3 autópálya Nyíregyháza és 49. számú főút közti 34 kilométeres szakaszát 32 milliárd forintért a C-S-K-K 2009 konzorcium építheti meg. A konzorciumot a Colas Hungária Zrt. vezeti, a tagjai a Strabag Építő Zrt., a Közgép Zrt., valamint a Kelet-Út Kft. – jelentette be Galuska János, a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházási igazgatója.
A hat ajánlattevő közül kettő adott be érvényes ajánlatot, második helyen a Porr Építési Kft. állt 32,6 milliárd forinttal. A nyertes konzorcium jövő év december 15-ig készül el a munkával, az autópálya Vásárosnaményig tartó folytatására jelenleg folyik a közbeszerzési eljárás.
A közbeszerzésen a Poprastav a.s., valamint a Bilfinger vezette konzorcium nem pótolta a kiíró által jelzett hiányt, míg a Hídépítő Zrt., lejárt érvényességű nyilatkozatot is beadott, a Vegyépszer vezette konzorcium pedig a megfelelő szakemberek meglétét nem igazolta.
Az autópálya nettó 32 milliárd forintos építési költségéből 85 százalék az uniós támogatás, a többi hazai forrás. Az utóbbi évek legolcsóbb autópályája lesz ez a szakasz, a NIF Zrt. 40 milliárd forint fölé becsülte a költségeket. Az olcsóbb ár azonban változatlan műszaki tartalmat takar – mondta Galuska János. A nyertes konzorciummal február elején köti meg a szerződést a fejlesztő.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Humorbonbont reggelizett a Fidesz frakcióvezetője.