Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A Saab új tulajdonosa a márka egykori „exkluzív svéd” arculatának újbóli felépítésére törekszik.
A holland Spyker luxus sportkocsi gyár igazgatója, Victor Muller az AFP hírügynökségnek adott interjúban azt mondta: az amerikai General Motors (GM) nem szentelt kellő figyelmet a tradicionális svéd márkának, és hosszú ideig hanyagolta el új Saab modellek piaci bevezetését.
A Spyker Cars NV egy évig tartó huzavona után az idén februárban zárta le a Saab Automobile AB megvásárlását a General Motors Inc. autóipari konszerntől.
A Saab nagy veszteségeket szenvedett el az elmúlt években. Tavaly alig 40 ezer autót, 2008-ban 93 ezer autót adott el világszerte, holott két évvel korábban még 133 ezret. A holland Spyker extrém mértékben drága luxus sportkocsik gyártásával foglalkozik, 2008-ban összesen 37 autót, 2009 első felében pedig 23-at adott el. A Saab önálló vállalatként tevékenykedik a holland Saab Spyker Automobile tulajdonában.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az orosz és az amerikai elnök várhatóan a jövő héten tárgyal egymással.
Sajtóértesülések szerint az izraeli hadsereg és több vezető biztonsági tisztviselő is ellenzi a lépést.
A magyar gazdaságban is az autóipar volt a legfőbb vesztese a tavalyi évnek.