Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Százmilliárd forintos kötvényprogramot hirdetett a MOL 2010-2011-re. Az első pakettel az olajipari társaság elsősorban lakossági ügyfeleket céloz meg.
A hazai tőkepiacon is megértek a feltételek a vállalati kötvénypiac beindulására. Ahogy Szabó László, a MOL Treasury igazgatója az Ecoline-nak adott interjújában fogalmazott: a kamatkörnyezet alakulásának köszönhetően már a jó hitelminősítésű nagyvállalati kibocsátók is meg tudnak jelenni olyan kötvénnyel a piacon, amely a lakossági befektetőknek is vonzó lehet, a társaság szempontjából pedig kedvező költségszintű finanszírozási forrást jelent.
A MOL egy éves programja keretében első lépésként kétmilliárd forint névértékben 18 hónapos futamidejű, évi fix 6 százalékos kamatot fizető papírt dob piacra. A jövőben 3-6 havonta terveznek kibocsátásokat.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Számos ponton változik az adózás rendje 2025-ben. Bemutatjuk a cégvezetők figyelmére is érdemes, jelentősebb változásokat.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Érkezik a magyar fesztiválkultúra történetét feldolgozó dokumentumfilm. Arról, hogy miért és hogyan rendeződik át manapság a hazai fesztiválpiac és hogy szeretnek-e egyáltalán a fiatalok fesztiválozni és sörözni, a rendezővel, Csizmadia Attilával beszélgettünk.
15–9-re nyertek a mieink.