Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Jelentősen átalakul a személygépjárművek regisztrációs adóját meghatározó táblázat a parlament elé benyújtott előterjesztés szerint - írja a portfolio.hu. 2012. január elsejétől többet kell majd fizetni a ma még kevéssé környezetszennyezőnek - Euro 4 - nyilvánított autók után.
2012. január elsejétől már csak az Euro 5 és Euro 6 besorolású járművek tartoznak a legjobbak közé, a 2010 végéig legkorszerűbbek közé tartozó Euro 4 besorolású járművek egy kategóriával hátrébb kerülnek - olvasható a portfolio.hu-n. Mint írják: a legnagyobb, 3 liter feletti benzin, illetve 3,5 liter feletti dízelmotoros kategória megszűnik, helyette az eggyel kisebb, 2,5 illetve 3,0 sáv lesz felülről korlátlan, azaz a legfelső kategória. A nagymotoros járművek esetében ennek mértéke Euro 5-ös és 6-os motornál 1,2 millió, míg Euro 4-es esetén 900 ezer forint - olvasható a portolio.hu-n.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A megosztottságra épít a JobbRandi és a BalRandi, amelyet ugyanaz a cég üzemeltet, a háttérben pedig egy visszás társkeresőiről ismerős név sejlik fel.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.