Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Szeptember végéig be kell fejezni a jogalkotói munkát, de azt továbbra sem tudni, hogy milyen kedvezményekre jogosít majd a zöld rendszám.
Szeptember végéig meg kell alkotni azokat a jogszabályokat, amelyek az elektromobilitáshoz kapcsolódó útburkolati jelek és útjelző táblák bevezetéséhez szükségesek – mondta Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter. Szintén szeptember végéig kell befejezni a jogalkotói munkát a zöld rendszámok bevezetéséhez, és november 30-ig kell elkészülnie a lehetséges kedvezményekkel kapcsolatos jogszabálytervezeteknek.
Az elektromos autók, illetve közúti közlekedés elterjesztését célul kitűző programot, a Jedlik Ányos Tervet hamarosan tárgyalja a kormány, a koncepció a zöld rendszám bevezetése mellett tartalmazza az elektromos járművel közlekedők által igénybe vehető könnyítéseket – mint például a buszsávok használatának engedélyezését –, de vizsgálja a tárca az útdíj-, parkolási- és adókedvezmények lehetőségét is. Az elektromobilitás minél szélesebb körű elterjesztéséhez jogszabályi változások is szükségesek, ilyen például az elektromos töltőhálózat kiépítésének engedélyezési eljárását egyszerűsítő módosítások.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Hát, ha ez egy mezőgazdasági üzem, akkor annak igen furcsa – írta Hadházy.
Az otthonosan berendezett mórágyi buszmegállóban minden a tűz martalékává vált.
A focista szerint jó csapatot alkotnak.