Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A Lidl és a Penny Market már cáfolta, hogy közük lenne a 30 ezer forintos vásárlási utalványt hirdető kamu nyereményjátékhoz.
Egy olvasónk jelezte, hogy újabb átverés terjed a Facebookon, amely egy kamu nyereményjátékkal próbálják lehúzni a netezőket.
Az átverésben a csalók egy 30 ezer forintos vásárlási utalványt és más ajándékokat ajánlanak fel a Lidl, a Penny Market, a Tesco, a Spar és más áruházláncok nevében, cserébe egy rövid online kérdőívet kell kitölteni, regisztrálni, különféle adatokat megadni, majd egy emelt díjas sms-t küldeni. A kamujátékban azt is kérik, hogy osszák meg a játékot és küldjék el 10 ismerősnek.
Olvasónk azt írta, neki a telefonja jelezte, hogy vírusról vagy kémprogramról van szó, ezért megmenekült, de egyre többen osztják a Facebookon.
A Lidl a saját hivatalos oldalán azonban már közzétette, hogy csalásról van szó. Mint írták, a "30.000 Ft értékű vásárlási utalványos játék", illetve bármilyen emelt díjas telefonszámhoz kapcsolódó kezdeményezés nem tartozik a Lidl Magyarországhoz, ezért azt kérik, ne osszák meg a játékot, és annak semmilyen utasítását ne kövessék!
A Penny Market szintén felhívta a figyelmet, hogy nem ők szervezték a játékot, ezért megteszik a szükséges jogi lépéseket is a társaság jó hírnevével visszaélő ismeretlen személyek ellen.
Az áruházak és mi is csak azt tudjuk ajánlani, hogy a hivatalos nyereményjátékokért az adott láncok Facebook-oldalát vagy honlapját keressék fel inkább!
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Számos ponton változik az adózás rendje 2025-ben. Bemutatjuk a cégvezetők figyelmére is érdemes, jelentősebb változásokat.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Érkezik a magyar fesztiválkultúra történetét feldolgozó dokumentumfilm. Arról, hogy miért és hogyan rendeződik át manapság a hazai fesztiválpiac és hogy szeretnek-e egyáltalán a fiatalok fesztiválozni és sörözni, a rendezővel, Csizmadia Attilával beszélgettünk.
15–9-re nyertek a mieink.