Vannak hatékony eszközök a devizapiaci kockázatok kezelésére
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Ágh Attila azt ígérte, hogy a kormány megfelelő forrásokat biztosít.
A baloldal brüsszeli képviselői miatt maradt el a HÉV fejlesztése Ágh Péter beruházási államtitkár szerint.
Az Országgyűlés hétfői ülésén Kanász-Nagy Máté, az LMP országgyűlési képviselője arról beszélt, hogy szerinte „a kormány meg akarja nehezíteni a közösségi közlekedést használó emberek mindennapjait”, fejlesztések, beruházások maradnak el, miközben folyamatosan romlik a HÉV infrastruktúrája. „Lázár János hisztériarohamokat kap, néha elbocsát közlekedési vezetőket, általában három-négy embert ki szokott rúgni, majd bejelent egy néhány pontos közlekedési javaslatot, de ezek után nem történik semmi” – mondta.
Az Építési és Közlekedési Minisztérium államtitkára válaszában a magyar ellenzéknek és a baloldalnak tulajdonította a közlekedés fejlesztésének elmaradását. Azt állította: kiválóan előkészített projekt lett volna a HÉV fejlesztése, ha Magyarország megkapja az uniós forrásokat, ám szerinte „a baloldal brüsszeli képviselői” azon dolgoztak, hogy ne érkezzenek meg a pénzek. Azt ígérte ugyanakkor, hogy a kormány elkötelezett a HÉV-ek fejlesztése iránt, és megfelelő forrásokat biztosít.
Ágh azt is megígérte, hogy nem lesz menetrendváltozás. Állítása szerint nem a menetrendhez szükséges járműállományban, hanem a készenlétben tartott műszaki tartalékban okoz kiesést, hogy jövőre négy motorvonatot ki kell vonni a forgalomból.
A HVG írta meg először egy kiszivárgott dokumentum alapján, hogy komoly járatritkításra készül a MÁV-HÉV a járműállomány elöregedésére hivatkozva. A terv ellen Karácsony Gergely és Vitézy Dávid is tiltakozott, utóbbi egyszerre tartotta felelősnek a főpolgármestert, az ő elődjét, Tarlós Istvánt, valamint Lázár Jánost, aki alpári hangvételű Facebook-bejegyzésben tagadta a járatritkításra vonatkozó tervet, majd kirúgták a MÁV-HÉV Zrt. vezérigazgatóját.
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Akkor igazán előnyös egy ilyen beruházás, ha a fogyasztás jelentős része egybeesik a napsütéses időszakokkal.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
A július 1-i határidő előtti utolsó pillanatban, a hétfői rendkívüli közgyűlésen dőlt el, hogy a fővárosi képviselők kiigazították a már korábban, konszenzussal elfogadott 2025-ös költségvetést, így van újra érvényes büdzséje a fővárosnak – év végéig. Ha nem így lett volna, durva korlátozásokkal és pénzügyi nehézségekkel járó állapotra kellett volna készülni.
A rendelkezés alól csak olyan kiemelt cégek mentesülnek, mint a MÁV vagy az MVM.
Arról is beszélt, ha szemmel lehetne ölni, Brüsszelben egy sortűzzel elintézték volna.
A kormánypárt támogatottsága pedig mélyponton van.
Ha erre nincs jó válasz, a százezres menet csak színes emléknek lesz jó.
A volt vezérkari főnök azt mondta, jobb lenne, ha például a kézigránát-baleset miatt elrendelt vizsgálat eredményét tennék közzé végre.
A légitársaság szerint még este tíz óra előtt újra felszállhatnak.