Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Nem, nem a pilótafülkében. Egyes hosszú távú járatokon egy titkos kis folyosón tudnak eljutni a légiutas-kísérők és pilóták az ablaktalan szobákba, ahol pihenni tudnak.
Egyes hosszú távú járatokon vannak kis ablaktalan szobák, ahol a stewardessek és a pilóták pihenni tudnak – írja a Business Insider. A transzatlanti járatokat teljesítő Boeing 777-es, illetve 787-es gépeken van egy titkos lépcső, amin keresztül a pilóták, illetve a légiutas-kísérők be tudnak jutni az ablaktalan alvószobákba és ki tudják magukat pihenni az akár 18 órás utak alatt. A kicsi szobákba az utasok nem mehetnek be, illetve igen kevesen is tudnak létezésükről.
A képek tanúsága szerint a pici alvószobák a kabin felett helyezkednek el a 787-esen, az átjáró erre a területre pedig a kabinból nyílik, ahol felirat jelzi, hogy ide az utasok nem mehetnek be. Az ajtó kinyitása után egy lépcsőn lehet felbaktatni az ágyakhoz. Külön kitétel vonatkozik arra is, hogy csak egy ember aludhat egy ágyon, ezzel minden bizonnyal a páros légyottoknak szeretné elejét venni a társaság.
A 777-es géptípuson egy hosszú folyosú két oldalán helyezkednek el a kis alvófülkék, a világítás ugyanakkor igen visszafogott, ráadásul ablakok sincsenek a fülkékben (a 787-esen sincsenek), így kissé sötétebb van, mint a rendes, az utasokat befogadó kabinban. Mindkét repülőgépen ugyanakkor be kell kötnie magát annak, aki ezekben a fülkékben aludnia, ugyanis fel kell készülni az esetleges turbulenciára is.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Teljes kudarcba fullad a kormány hónapok óta tartó küzdelme, hogy betiltsa a Pride felvonulást, ahol végül a szervezők szerint 200 ezren voltak.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Tisza 46, Fidesz 35. A Mi Hazánk mellett a DK is bejutna.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Freddie Mercury kezében sem állt ilyen hetykén a vasaló.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.