Embercsempésszé válhat a gyanútlan telekocsi-sofőr
A külföldi utazás egyik leggazdaságosabb módja a telekocsizás, de érdemes odafigyelni kit veszünk fel az autóba, mert az óvatlan sofőr a volán mögül könnyen a rács mögé kerülhet.
A külföldi utazás egyik leggazdaságosabb módja a telekocsizás, de érdemes odafigyelni kit veszünk fel az autóba, mert az óvatlan sofőr a volán mögül könnyen a rács mögé kerülhet.
Új ügyvezető igazgatót neveztek ki a miskolci Robert Bosch Energy and Body Systems Kft. gyárának élére, Jochen Limberger a magyarországi Bosch meghatározó autóipari alkatrészek gyártóközpontjáért felel.
2,1 milliárd forinttal segíti a Gazella Program startupjait a Start Garancia Zrt.
A német iparnak jót tesz az alacsony olajár és a gyenge euró: emelkedett az ifo gazdaságkutató intézet januári üzleti hangulatindexe, utoljára júliusban voltak ilyen derűlátóak a német vállalatok.
Csaknem hárommilliárd forint adót igényelt vissza jogtalanul egy bűnszervezet, amely szlovák-magyar céghálózaton keresztül kereskedett legálisan és illegálisan elektronikai és háztartási gépekkel – közölte a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV). Tizenkét embert előzetes letartóztatásba helyeztek.
Az engedéllyel rendelkező nagykereskedés fagyasztójában hegyekben állt a jelöletlen, tiltott módon lefagyasztott sertésfej, sertésapróhús, amiből több mint két tonnát koboztak el. A hűtőkamrában lejárt, ismeretlen eredetű csirkeszárnyat és húskészítményt, illetve belsőségeket is raktároztak.
Az Enefi Nyrt. ellen több száz milliós adóhatósági végrehajtás indult egy romániai adóhatósági eljárás nyomán.
Az Aer Lingus légitársaság elfogadta az IAG vételi ajánlatát.
Egy CBA közértben fotózott le a Velvet.hu egyik munkatársa két, a legkevésbé sem csábító almát.
Trükkös számlát küld sok kisvállalkozónak egy megtévesztő nevű cég olyan szolgáltatásról, amit nem végzett el, de a 8 napos határidő miatt van, aki így is bedől, és fizet. Pedig nem kéne. És nem csak azért, mert a cég címeres pecsétje is különös.
Az MVM Magyar Villamos Művek Zrt. 2015-től főszponzorként segíti az alpesi síző Miklós Edit felkészülését.
Jó eséllyel pályázik a közösségi finanszírozás történetében legtöbb pénzt gyűjtő kampány címére az a kártyajáték, amely három nap alatt 3 millió dollárt kalapozott össze, és jelenleg is percenként körülbelül ezer dollárral nő az összeg.
Alexander Dobrindt, Németország közlekedési és digitális infrastruktúrákért felelős minisztere követeli, hogy a Deutsche Bahn (DB) a mostaninál intenzívebb erőfeszítéseket tegyen annak éárdekében, hogy ne csak az ICE (vagyis a német intercity) járatokat, hanem minden szerelvényét gyors internettel lássa el.
A NAV Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei munkatársai 75 tonna jelöletlen lengyel burgonyát találtak, amelyet éppen őstermelők kisteherautóira pakoltak át.
Az amerikai Starbucks kávézólánc nyeresége éves szinten 82 százalékkal nőtt 2014 utolsó negyedévében, elérve a 983 millió dollárt. A részvényenkénti nyereség 0,71 dollárról 1,30 dollárra emelkedett, a korrigált, egyszeri tételek nélküli részvényenkénti nyereség 0,80 dollár lett.
A jegybanki hitel tavaly és idén is viszi a pálmát a kisvállalkozások körében, azonban nem mindenkinek hozzáférhető. A Bankmonitor összegyűjtötte, miken csúszhat el cége hitelkérelme, és megmutatja, hogy a Növekedési Hitelprogramon túl is van világ.
A Magyar Nemzet szerint éves szinten tízmilliárdokra rúgnak azok az összegek, amelyek a magyarországi Tescótól vándoroltak az anyavállalathoz. A lap Lentner Csaba közgazdász számításaira hivatkozva azt írja, hogy az áruházlánc 143 milliárd forinttal csökkentette adóalapját a 2013-as üzleti évben, pedig akkor a szakember szerint piaci monopolhelyzete és nettó bevételei alapján nyereségesnek kellett volna lenni a társaságnak.
Teljes flottáját lecserélheti a Tarom román nemzeti légitársaság: a mostani vegyes flotta megszűnik, és csak Airbusokat üzemeltetnek majd.
Egy hírportál szerint NAV-os nyomozók razziáztak két webáruháznál, és szervereket foglaltak le. A NAV még nem adott tájékoztatást az ügyről.
Az olajtársaságok várhatóan 10-13 százalékkal csökkenti az idén a beruházásaikat, de ez nem lehet gyakorlat, mert ez 4-5 év múlva termeléskiesést és drasztikus olajáremelést vonhat maga után – erről beszélt a Világgazdasági Fórumon Claudio Descalzi, az Eni elnök-vezérigazgatója. Az szerinte is reális, hogy szép lassan 70-90 dollárig visszakússzon a jelenleg 50 dollár alatti olajár.