A válság ellenszere a folyamatos alkalmazkodás
Az európai gazdaság versenyképessége, a munkahelyek biztonsága egyre inkább múlik azon, hogy képesek-e alkalmazkodni az uniós cégek a globális gazdasági válság miatt kialakuló új kihívásokhoz.
Az európai gazdaság versenyképessége, a munkahelyek biztonsága egyre inkább múlik azon, hogy képesek-e alkalmazkodni az uniós cégek a globális gazdasági válság miatt kialakuló új kihívásokhoz.
A Wizz Air megkezdte két új útvonalának működtetését Budapest és Kijev valamint Budapest és Genf között. A légitársaság első genfi járata 2012. december 14-én 9:20-kor, első kijevi járata pedig 10:30-kor szállt fel Budapestről.
A müncheni központú Knorr-Bremse Fékrendszerek Kft. közel 5 milliárd forint összegű beruházással épülő új gyárának és tesztlaborjának az építését kezdték el pénteken Kecskeméten.
A Fővárosi Törvényszék elrendelte az E-Star Nyrt. csődeljárását. A hitelezőknek 30 napjuk van követeléseik benyújtására.
Két év alatt 200 millió eurót akar megtakarítani a francia Danone-csoport, mert a válság miatt csökken a bevétele a dél-európai piacokon - közölte az élelmiszeripari társaság csütörtökön.
Ami várható volt, az bekövetkezett. Az Opel még a hét elején szűkszavú közleményben tudatta: 2016-ban, négy németországi gyára közül Bochumban felhagy az autótermeléssel. Keletebbre, így nálunk is, inkább a gyártás felfuttatása zajlik.
Fontos címtől eshet el az Amazon: Brazília és Peru nem szeretnék, ha a legnagyobb webkereskedő által vágyott .amazon végződés az óriásvállalat kezébe jutna, mert tartanak attól, hogy az Amazon.com úgy megakadályozhatna másokat az Amazonas esőerdővel kapcsolatos névhasználatban.
Adásvételi és lízingszerződést kötött három Airbus A320 gépről a Wizz Air és a Mitshubishi Corporation Aviation Partners (MCAP) vállalat. A repülőgépek szállítását 2013-ra és 2014-re tervezik. Ez az első finanszírozási megállapodás a két fél között.
Az Olcsóbbat.hu árösszehasonlító portál közel 1 300 fő részvételével készült kutatásából kiderült, a válaszadók közel egynegyede csak ritkán, vagy soha nem olyan ajándékot kap, amit igazán szeretne. A kutatás második szakaszában megkérdezett internetes vásárlók szerint a zokni már annyira unalmas, hogy a legextrémebb ajándéktárgyak között is szerepel. A weboldal statisztikái pedig azt mutatják, hogy leginkább azok tanácstalanok, akik a férjüknek keresnek ajándékot.