Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A Magyar Vöröskereszt nyolcféle saját márkás termékkel jelent már meg a magyarországi boltokban.
Szaloncukor után szappan, kézfertőtlenítő és akár társasjáték is kerülhet a Magyar Vöröskereszt termékei közé – erről a szervezet marketingvezetője beszélt a hvg.hu-nak. Sajgó Beátát annak apropóján kérdeztük, hogy a Vöröskereszt értékelte sajátmárkás termékeinek forgalmazását.
A termékek – köztük a már említett szaloncukor, lámpák és világító kulcstartók – valamivel több mint két éve jelentek meg a hazai üzletekben, és azóta több mint ötmillió forintot fialtak a szervezetnek. Kardos István főigazgató szerint így több lábon állva tudják segíteni a Vöröskereszt saját tevékenységeit. A lámpákkal például a katasztrófavédelmi, a szaloncukorral a szociális akciókhoz, a kulcstartóval pedig az ifjúsági kortárs felkészítésekhez szereztek pénzt – a fogyasztók pedig a tudatos vásárlással is segítővé válnak.
A leggyorsabban fogyó termékük a szaloncukor volt, amelyből tavaly egy hét alatt 1500 dobozt adtak el, meg a legtöbbet – több mint 15 ezer darabot – pedig a LED-es kulcstartóból. Arra a kérdésre, idén miért nem lesz szaloncukor Sajgó Beáta azt válaszolta, a szezonális termékek helyett inkább állandóan értékesíthető édességekkel szeretnének megjelenni – ezek most olyan bonbonok, amelyeket a Szerencsi Bonbon Kft. gyárt.
Ilyen még nem volt a magyar vendéglátásban
Egyedülálló kávézót nyit a Vöröskereszt Budapesten.
Az elmúlt két évben összesen nyolc saját márkás Vöröskereszt-termék jelent meg a boltokban, ezek az ország 286 pontján érhetők el. Emellett augusztusban nyílt a szervezet budapesti központjában az Empathy kávézó, amely amellett, hogy az önkénteseknek közösségi teret biztosít, a bevételeivel szintén a szervezetet gazdagítja. „Nem csak viszi a pénzt, hanem hozza is” – fogalmazott az újfajta tevékenységekről a főigazgató.
A magyarországi Vöröskereszt akciója nem egyedi, vannak, ahol adományboltok hálózatát építették ki, de például Törökországban saját ásványvíz-palackozót is üzemeltet a szervezet. Erre nálunk nincs kapacitás, így a szervezet a gyártásban és a forgalmazásban is partnereket keres. De ma már szerencsére arra is van példa, mondta el Sajgó Beáta, hogy a Vöröskeresztet keresik meg.
„Egyre nyitottabbak, először furcsállták, hogy ez nem támogatás, hanem piaci alapon működő üzlet, ezt kellett megerősíteni a fejükben” – emelte ki hozzátéve: így is kapnak segítséget, például azzal, hogy jól látható helyre kerül egy üzletben a termék vagy az üzletlánc segít kialakítani annak a külsejét.
A jövő évi termékfejlesztések között a Caolával fejlesztett, egyedi illatú szappanokat emelte ki, illetve egy háztartási szén-dioxid-mérőt, de a tervek között van egy vöröskeresztes mobil SIM-kártya és a Régió Játékkal együttműködésben egy társasjáték. Ez utóbbi a szervezet családsegítő szolgálatára igyekszik felhívni a figyelmet, egyébként magát a játékot is ott fejlesztették ki.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Részletesen bemutatjuk az ilyen esetben felmerülő kötelezettségeket, amelyekkel számolni kell.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.