Fél évszázadig nem nyúltak hozzá, most új dizájnt kap a világ egyik leghíresebb konzervje

A híres, konzerveket kínáló amerikai cég, a Campbell's a járvány alatt főzni kezdő fiatalokat szeretné megszólítani azzal, hogy újratervezik a termékek dizájnját.

  • hvg.hu hvg.hu
Fél évszázadig nem nyúltak hozzá, most új dizájnt kap a világ egyik leghíresebb konzervje

Újratervezik a Campbell's leveskonzervjeit, 50 év után először – számolt be a hírről a CNN. Bár olyan rettentően radikális változásra ne számítsunk: a híres fehér-piros logó természetesen marad, csupán „modernizálják”, ennek keretében eltűntetik a betűk árnyékát és a betűtípus is változik.

A mindenki által ismert dizájnt egyébként még a cég alapítójának, Joseph Campbellnek a kézírása inspirálta.

Az is megváltozik, miként írják rá a leves szót a konzervekre, valamint az O és C betűket is. Az újradizájnolt leveskonzervek folyamatosan kerülnek a boltok polcaira, és a paradicsom, a csirke, a gombakrém és a csirkés tésztás konzervet is érintik.

A Campbell's egyébként azt szeretné, hogy az újradizájnolt termékekkel azt a fiatal vásárlói réteget is jobban megszólítsa, mivel ők a világjárvány alatt egyre inkább elkezdtek főzni.

Más kérdés, hogy a leveskonzerv kinyitása komoly konyhai tudást nem kíván.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek