Mivel fizetünk az internetes információkért?
A tartalomgondozó újságírás a jövő
Ha valaki valóban követni akarja a főbb témákat, áramlatokat, beszélgetéseket, rengeteg időt kell a közösségi hálózatokon töltenie - írja a Médiablog szerzője.
Olvasószerkesztő közösségi alapon
Léteznek olyan webes kiadványok, ahol működik olvasószerkesztő. Az anyag mennyisége és a gyorstüzelő üzemmód miatt azonban az anyagok jelentős része ellenőrzés nélkül kerül ki a webre, de erre van megoldás – olvasható a Médiablogon.
Mennyi időt vesz el a közösségi média?
A Médiablog írója legfrissebb bejegyzésében feleleveníti az 1990-es éveket, és összehasonlítja azokat az időket a mával, hogy mennyi időt (és pénzt) visz el az életünkből a közösségi média.
A bloggerek részére nyitott lesz a NYTimes.com
A NYTimes.com másoknál óvatosabban és sokkal ésszerűbben próbálja bevezetni a fizetős tartalmakat az oldalán - olvasható a Médiablogon.
Az újságírók és az internet
Tíz éve még arról folytak a viták, vajon online újságírónak tekinthető-e valaki attól, hogy e-mailben küldi el cikkeit a szerkesztőségbe - írja a Médiablog szerzője.