Az internetezéssel töltött idő 15 százalékát közösségi oldalakon töltjük
Komoly mellékhatásai lehetnek a Twitternek az újságírásban
Mindenki más és más miatt használja a Twittert: van aki csak szórakozásból, van aki a munkájához - például az újságíró - hívja segítségül. De lehet a Twitternek mellékhatása az újságírásban? A Médiablog ennek járt utána.
Ma már nem lehet figyelmen kívül hagyni a közösségi médiát
Néhány évvel ezelőtt a civil mozgalmak javarészt utcai tüntetéseket, petíciók aláírását, vagy csoportos akciókat jelentettek. De mindez most megváltozni látszik. Egy új médiumnak köszönhetően már olyanok is kinyilvánítják a véleményüket, akik eddig nem akarták, vagy egyszerűen nem tudták - olvasható az Adrenalin blogon.
Pártok a közösségi médiában a választások után
Az országgyűlési választások előtt szinte minden párt ontotta magából a híreket, érdekességeket a pártjukról a közösségi oldalakon, de vajon megmaradt-e az akkori aktivitás mára? A Webforgalom.hu oldal ennek járt utána.
Jön a fészbukosított Digg.com - Kinek kell?
Nagyjából két hónapja szivárog (szivárogtatják), hogy megújul, korszerűsödik a Digg.com. Néhányan nyilván felfigyeltek a hírre, de messze nem okozott akkora felhajtást, mint a Facebook llegapróbb módosítása.
A Vodafone megelőzte a T-Mobile-t online reklámköltésben
Az előző évek gyakorlatához hasonlóan idén is beszámol a Rabbitblog a hazai online reklámköltésről.
A T-Mobile a közösségi médiában
A T-Mobile közösségi média aktivitását láthatóan átgondolt módon, hosszú távra tervezve végzi. A cég Facebook oldala mögött Hammang Henrik kommunikációs menedzser áll. A Rabbitblog szerzője vele beszélgetett.